Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Crawford's store Sex Tråd!


Mattlakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Teller det som å ha gjort det hvis jeg ikke fikk fullført det?

 

Jeg var veldig beruset nå i høst og møtte en jente jeg hadde snakket med lenge. Var 15 da. 16 nå. Gikk rett bort til henne, klina litt og dro av henne buksa i et smug. Så begynte vi. Husker at hun sugde meg en god del, og at jeg fingra/slikka henne en god del. Var så beruset og hadde problem med å få kuken inni. Vi lå i helt feil stilling og det var veldig vanskelig og komme til.

Fullførte det ikke og senere spydde jeg mye osv osv.

 

Men betyr det at jeg har gjort det da?

5564616[/snapback]

5567534[/snapback]

 

Er det ingen som vil svare deg på dette? :p

 

Jeg får vel svare da... Du har hatt seksuell omgang med en jente, kan du heller si.

 

REDIGERT: Jeg tror du juger :) Hvis du ikke klarte å få den inn prøvde du ikke godt nok, for det er ikke så vanskelig akkuratt. Dere har gitt hverandre seksuelle nytelser, men har ikke hatt samleie.

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar

Det var en slik dobbeltsidet massasjestav, så jeg tror ikke at det er meningen at jeg skal ta hele. Min bedre halvdel sa at hun selv hadde erfart at det var best med lengre dildoer da disse tillot deg å ha et godt grep om enden på dem slik at de ikke ble mistet inn i jungelen. :p

 

 

Anyway, takk for tillykkeønskningen. ;)

 

Er det ingen som har egne erfaringer å dele? Jeg har aldri prøvd dette før, så jeg lurer litt på hvordan det er og hvordan det føles å få sitt g-punkt massagert.

Lenke til kommentar
Hej hej, gutta. Jeg trenger tips og råd!

5567526[/snapback]

Siden jeg ikke tror 1 sekund på historien din så velger jeg å poste et humoristisk bilde:

Ingen jente ville ha valgt ut en strap-on som målte 25cm.

 

 

5567706[/snapback]

 

Du har helt rett :) Jeg vet han juger for akkuratt det han beskriver der har jeg sett i en kortfilm engang. Tror det var en reklamefilm (Køddefilm) for ettellerannet på ebaumsworld :)

Lenke til kommentar
Teller det som å ha gjort det hvis jeg ikke fikk fullført det?

 

Jeg var veldig beruset nå i høst og møtte en jente jeg hadde snakket med lenge. Var 15 da. 16 nå. Gikk rett bort til henne, klina litt og dro av henne buksa i et smug. Så begynte vi. Husker at hun sugde meg en god del, og at jeg fingra/slikka henne en god del. Var så beruset og hadde problem med å få kuken inni. Vi lå i helt feil stilling og det var veldig vanskelig og komme til.

Fullførte det ikke og senere spydde jeg mye osv osv.

 

Men betyr det at jeg har gjort det da?

5564616[/snapback]

5567534[/snapback]

 

Er det ingen som vil svare deg på dette? :p

 

Jeg får vel svare da... Du har hatt seksuell omgang med en jente, kan du heller si.

 

REDIGERT: Jeg tror du juger :) Hvis du ikke klarte å få den inn prøvde du ikke godt nok, for det er ikke så vanskelig akkuratt. Dere har gitt hverandre seksuelle nytelser, men har ikke hatt samleie.

5567665[/snapback]

:hrm: Jeg var veldig beruset. Måtte bli kjørt hjem av politiet da de stoppet meg :roll:

Vær ærlig...og stillinga var helt feil :nei: Hun lå med buksa rett nedefor knærne og jeg lå oppå der igjen med buksa nede på føttene :ermm:

 

EDIT: Oki, greit svar :roll:

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

Hehe, selv om filmen var ganske genial så er det ikke den jeg baserte innlegget mitt på. ;) Selv om noen av dere sikkert vil tro det etter å ha sett filmen.

 

Det er ikke så mye animositet blant oss, vi har et mer avslappet forhold til det, og da min dildo ikke er så veldig mye tykkere enn min tommel, så tror jeg ikke at dette vil bli et problem.

 

Jeg har brukt litt a v tiden til å lese noen guider på nettet, og jeg tror at jeg har det i boks. :woot:

Lenke til kommentar
Det er ikke så mye animositet blant oss, vi har et mer avslappet forhold til det, og da min dildo ikke er så veldig mye tykkere enn min tommel, så tror jeg ikke at dette vil bli et problem.

 

Jeg har brukt litt a v tiden til å lese noen guider på nettet, og jeg tror at jeg har det i boks. :woot:

5568035[/snapback]

*Imponert* :yes:

Endret av Izte
Lenke til kommentar

Min første gang var også bare seksuell omgang. Er en del år siden dette her. Traff ei jente som jeg hadde møtt på nettet (neida, var ikke på jakt etter kjæreste/sexpartner... det bare skjedde). Det begynte enkelt og greit med litt kosing med brystene hennes, deretter fingring og til slutt slikking. Selv var jeg fornøyd med det... syntes det var en fin opplevelse selv om jeg personlig ikke fikk noen fysisk nytelse ut av det.

Lenke til kommentar
Selv synes jeg slikking ikke er noe særlig, ja hva skal jeg si, smakfullt. Det er bare noe jeg gjør for partneren. Flere som er enig?

5568468[/snapback]

Har det mere sånn at det første "slikket" er litt sånn merkelig, men etterhvert blir du så kåt at det ikke spiller noen roll, om det ikke lukter reke og fisk da selvfølgelig ;) men syntes det er greit og gi damen nytelse på den måten ;)

Lenke til kommentar
Selv synes jeg slikking ikke er noe særlig, ja hva skal jeg si, smakfullt. Det er bare noe jeg gjør for partneren. Flere som er enig?

5568468[/snapback]

Kanskje det er noe med partner som gjør at du ikke syns noe om det? Hår evt lukt? Eller syns du bare det er jævlig sært?

Fordi viss hun liker det hun får vil hun sikkert at du skal like å gjøre det, så du kan jo sikkert si i fra viss det er noen som gjør at du ikke liker det:/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...