peace2 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Heisan! Lurer på om noen kunne hjelpe meg med å få til en gjestebok på sida mi .. jeg bruker html + css som sagt ,, kan noen sende linke til nettsder som viser det eller poste et ferdig laget kode her? hadde vært kjempe fint ! Lenke til kommentar
gather Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Heisan! Lurer på om noen kunne hjelpe meg med å få til en gjestebok på sida mi .. jeg bruker html + css som sagt ,, kan noen sende linke til nettsder som viser det eller poste et ferdig laget kode her? hadde vært kjempe fint ! 5556817[/snapback] Du må nok inn med en eller annen form for serverside scripting, da ligger det mange skript på http://www.hotscripts.com ellers tror jeg Mortz hadde et på http://mortz.tjokk.net som har fått gode kritikker her på forumet. Ellers pleier noen isper og ha ferdige gjestebøker du kan bruke (i allefall før i tiden) evt kan du jo bruke en av gratis tjenestene. Jeg har desverre ikke kjennskap til slikt lengre. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Den her funka bra for meg Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Den her funka bra for meg 5556960[/snapback] tenkte meg noe som er innebygget i sida mi , ellers ser det ikke pent ut... Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 ville helst bruke kunn html + css og ikke php siden jeg har det som standarden på sida mi... er det noen andre lenker til slikt ? takk for svara ellers =) Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det er ikke mulig å lage en gjestebok med bare html og cs Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Det er ikke mulig å lage en gjestebok med bare html og cs 5557182[/snapback] okey . Jeg driver å lage hjemmesida lokalt kjønner du , hørte at man må ha ekstra programmer for å utnytte php lokalt , men vet ikke åssen programmer det er :S.. noen tips eller? Endret 5. februar 2006 av xox Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Du kan sette opp en webserver med PHP. Xampp er et godt og enkelt valg for folk som ikke vil konfigurere for mye under installasjon og sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå