Gå til innhold

Når kan en forlove seg?

Christian86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller så kan jeg si, "Vi skal ikke heller bare ta en kjapp en a Hanne?"

5556840[/snapback]

Gjør det, det funker.

5556853[/snapback]

Rhæhæhæhæ!

Men helt ærlig; du behøver ikke å gjøre det kjent for hele verden at dere er forlovet, det kan bare være et ekstra bånd mellom dere som blir vanskeligere å bryte enn 'kjærestebåndet'

Lenke til kommentar
Det suger hardt å forlove seg. Er du ikke 100% sikker på at du virkelig mener det kommer ringen til å begynne å brenne og svi på hånda di etter noen måneder. I should know.

5556922[/snapback]

er nokså sikker, men jeg skal ikke si hvorfor :) det er en for personlig begrunnelse

5556937[/snapback]

Har du gjort henne gravid?

Lenke til kommentar
Det suger hardt å forlove seg. Er du ikke 100% sikker på at du virkelig mener det kommer ringen til å begynne å brenne og svi på hånda di etter noen måneder. I should know.

5556922[/snapback]

er nokså sikker, men jeg skal ikke si hvorfor :) det er en for personlig begrunnelse

5556937[/snapback]

Har du gjort henne gravid?

5557124[/snapback]

Kanskje hun bor i Pakistan?

Lenke til kommentar
Eller så kan jeg si, "Vi skal ikke heller bare ta en kjapp en a Hanne?"

5556840[/snapback]

Eller du kan si: Vi venter til vi er blitt voksen...

5557135[/snapback]

voksne ja...

Min filosofi er at dersom en har runda første halvdel av 20 tallet i antall år, vært sammen med dama i 2-3 år bør en begynne å se litt fremover. Skal en satse stort og ta forholdet til neste nivå, eller fortsette på samme måte om begge er fornøyde med statusen i øyeblikket.

Uansett lykke til, eneste som er verdt noe i verden er kjærlighet.

Lenke til kommentar
Har et veldig godt forhold til en jente, og vi leker med tanken på forlovelse. Det jeg lurte på er;

er det noe aldersgrense for forlovelse?

er det noe krav for forlovelse? (holder det å forlove seg, eller må jeg gi ring osv)

må foreldrene godkjenne noe? (hun er under 18)

noen som har tips? og ikke kom med usakelige kommentarer, vær så snill :)

5556786[/snapback]

Jeg var forlovet da jeg var 16, ingen god ide. Det forsto foreldrene mine, og det var derfor de ikke likte det noe særlig. 2 mnd senere ble det slutt. Det var rett og slett en pinlig affære som jeg angret på det sekundet jeg gikk med på å gå å kjøpe ringer. Gjemte ringen så godt jeg kunne og ville ikke at folk skulle vite det.. 16 år og forlovet, til og med jeg forsto at det var en idiotisk ting å gjøre... men om dere har vært sammen i noen år er det jo ikke like ille

Jeg og typen har vært sammen jeg var 17. Vi har vært sammen i nesten 2,5 år, og bodd sammen i 1,5 år. Jeg er 20 og han er 22. Jeg er klar som ett egg til å forlove meg med han (og gifte meg, og få barn) men alt til sin tid.. Tror han vet at når han er klar så står jeg på linja å venter på han.

Forlovelse hadde vært koselig, men han er vist ikke like ivrig som du :p Tror nok jeg og han har litt forskjellig syn på saken. Jeg synes det er en fin ting å gjøre for å vise folk at man er seriøs anng. forholdet , og at man er mer enn bare kjærester. Han mener at man bør sette brullupsdato omtrent før man kjøper ringer. :whistle:

Og i tilefelle du lurer, så er det ikke vanskeligere å gjøre slutt på forholdet fordi om man er forlovet :ermm:

Lenke til kommentar

Personlig så ville jeg aldri i livet forlovet meg med noen før jeg hadde bodd sammen med personen en stund. Før i tiden skulle man vel helst forlove seg først, men da hadde vel også forlovelsene en tendens til å holde litt oftere enn det gjør nå i dag.

Flytt sammen og prøv å bo litt med hverandre, så ser du om forholdet er liv laga (eller hva det nå heter) før du går hen og lover mer enn du kan holde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...