Mattlakk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Christian86, Forlovelse ftw! Lenke til kommentar
Gene Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Man kan gifte seg når man er 16, med foresattes samtykke. Etter man er 18 kan man gjøre hva faen man vil! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Eller så kan jeg si, "Vi skal ikke heller bare ta en kjapp en a Hanne?" 5556840[/snapback] Gjør det, det funker. 5556853[/snapback] Rhæhæhæhæ! Men helt ærlig; du behøver ikke å gjøre det kjent for hele verden at dere er forlovet, det kan bare være et ekstra bånd mellom dere som blir vanskeligere å bryte enn 'kjærestebåndet' Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) hvordan vet jeg hva som blir resultatet om jeg aldri tar sjansen. Kan ikke sitte på sidelinjen og se på, må jo prøve meg i leken 5556981[/snapback] Prøve å være kjærester et par år først? Endret 5. februar 2006 av Zerblat Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Tror det har fint lite for seg for dere å forlove dere i denne alderen, det ender bare opp med å gå til helvete allikevel, og da kommer sladra til å gå. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det Aleks_r og Zerblat sa. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Eller så kan jeg si, "Vi skal ikke heller bare ta en kjapp en a Hanne?" 5556840[/snapback] Skjerp deg! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Eller så kan jeg si, "Vi skal ikke heller bare ta en kjapp en a Hanne?" 5556840[/snapback] Skjerp deg! 5557093[/snapback] Still deg i køen, kåtegutt! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det suger hardt å forlove seg. Er du ikke 100% sikker på at du virkelig mener det kommer ringen til å begynne å brenne og svi på hånda di etter noen måneder. I should know. 5556922[/snapback] er nokså sikker, men jeg skal ikke si hvorfor det er en for personlig begrunnelse 5556937[/snapback] Har du gjort henne gravid? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det suger hardt å forlove seg. Er du ikke 100% sikker på at du virkelig mener det kommer ringen til å begynne å brenne og svi på hånda di etter noen måneder. I should know. 5556922[/snapback] er nokså sikker, men jeg skal ikke si hvorfor det er en for personlig begrunnelse 5556937[/snapback] Har du gjort henne gravid? 5557124[/snapback] Kanskje hun bor i Pakistan? Lenke til kommentar
butare Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Eller så kan jeg si, "Vi skal ikke heller bare ta en kjapp en a Hanne?" 5556840[/snapback] Eller du kan si: Vi venter til vi er blitt voksen... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Eller så kan jeg si, "Vi skal ikke heller bare ta en kjapp en a Hanne?" 5556840[/snapback] Eller du kan si: Vi venter til vi er blitt voksen... 5557135[/snapback] voksne ja... Min filosofi er at dersom en har runda første halvdel av 20 tallet i antall år, vært sammen med dama i 2-3 år bør en begynne å se litt fremover. Skal en satse stort og ta forholdet til neste nivå, eller fortsette på samme måte om begge er fornøyde med statusen i øyeblikket. Uansett lykke til, eneste som er verdt noe i verden er kjærlighet. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 noen som har tips? 5556786[/snapback] Vent! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hvor lenge har dere vært sammen? Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 ville aldri forlovet meg mm. jeg var 25 eller eldre, og forholdet hadde vart i 2 - 3 år. Epz. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Fra tull til alvor, Jeg mener at alder ikke har noe å si for forlovelse, men man BURDE vente til man er helt sikker, men som du sier, at du har en grunn, så kanskje? (: Foreldrene dine støtter deg sikkert uansett! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 er nokså sikker, men jeg skal ikke si hvorfor det er en for personlig begrunnelse 5556937[/snapback] Du er kristen og har lyst til å pule? Vanlig grunn det, se for eksempel på Jan Erik Larsen, han gifta seg da han var 17, og de er gift fremdeles. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 folk har en vanvittig fantasi :S Er faktisk ikke jomfru lengre, men det er ikke noe for denne diskusjonen Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Har et veldig godt forhold til en jente, og vi leker med tanken på forlovelse. Det jeg lurte på er; er det noe aldersgrense for forlovelse? er det noe krav for forlovelse? (holder det å forlove seg, eller må jeg gi ring osv) må foreldrene godkjenne noe? (hun er under 18) noen som har tips? og ikke kom med usakelige kommentarer, vær så snill 5556786[/snapback] Jeg var forlovet da jeg var 16, ingen god ide. Det forsto foreldrene mine, og det var derfor de ikke likte det noe særlig. 2 mnd senere ble det slutt. Det var rett og slett en pinlig affære som jeg angret på det sekundet jeg gikk med på å gå å kjøpe ringer. Gjemte ringen så godt jeg kunne og ville ikke at folk skulle vite det.. 16 år og forlovet, til og med jeg forsto at det var en idiotisk ting å gjøre... men om dere har vært sammen i noen år er det jo ikke like ille Jeg og typen har vært sammen jeg var 17. Vi har vært sammen i nesten 2,5 år, og bodd sammen i 1,5 år. Jeg er 20 og han er 22. Jeg er klar som ett egg til å forlove meg med han (og gifte meg, og få barn) men alt til sin tid.. Tror han vet at når han er klar så står jeg på linja å venter på han. Forlovelse hadde vært koselig, men han er vist ikke like ivrig som du Tror nok jeg og han har litt forskjellig syn på saken. Jeg synes det er en fin ting å gjøre for å vise folk at man er seriøs anng. forholdet , og at man er mer enn bare kjærester. Han mener at man bør sette brullupsdato omtrent før man kjøper ringer. Og i tilefelle du lurer, så er det ikke vanskeligere å gjøre slutt på forholdet fordi om man er forlovet Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Personlig så ville jeg aldri i livet forlovet meg med noen før jeg hadde bodd sammen med personen en stund. Før i tiden skulle man vel helst forlove seg først, men da hadde vel også forlovelsene en tendens til å holde litt oftere enn det gjør nå i dag. Flytt sammen og prøv å bo litt med hverandre, så ser du om forholdet er liv laga (eller hva det nå heter) før du går hen og lover mer enn du kan holde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå