Christian86 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Har et veldig godt forhold til en jente, og vi leker med tanken på forlovelse. Det jeg lurte på er; er det noe aldersgrense for forlovelse? er det noe krav for forlovelse? (holder det å forlove seg, eller må jeg gi ring osv) må foreldrene godkjenne noe? (hun er under 18) noen som har tips? og ikke kom med usakelige kommentarer, vær så snill Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Man kan vel forlove seg uten at noen trenger å vite om det? Man bare Lover at man skal gifte seg med personen tror jeg Kjenner flere på min alder som er forlovet, (jeg er 16) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Dere kan jo kjøpe ring og si: "nå er vi forlovet" elns! Men personlig syns jeg forlovelse skal skje når det skal planlegges et bryllup ikke lengre etter! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 mhm, hvis jeg sier: "Hanne, vil du gifte deg med meg?" og hun sier ja, da er vi forlovet Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 eller jeg kan si: crawford, la oss forlove oss, så gifter vi oss neste sommer! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Eller så kan jeg si, "Vi skal ikke heller bare ta en kjapp en a Hanne?" Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 hun virker interessert, men jeg får se er gal etter henne uansett Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Eller så kan jeg si, "Vi skal ikke heller bare ta en kjapp en a Hanne?" 5556840[/snapback] Gjør det, det funker. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hvor lenge har dere vært sammen? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 wow .. denne tråden er sÅÅÅÅÅ spennende.. det finnes INGEN lover angeådende forlovelse... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 wow .. denne tråden er sÅÅÅÅÅ spennende..det finnes INGEN lover angeådende forlovelse... 5556883[/snapback] takk da vet jeg det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Uhm. Ligger i ordet, man lover seg bort på forhånd. Jeg blir rett og slett lettere oppgitt over folk som er sammen i to uker (de er gjerne da 15 år) og så plutselig skal de forlove seg. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det suger hardt å forlove seg. Er du ikke 100% sikker på at du virkelig mener det kommer ringen til å begynne å brenne og svi på hånda di etter noen måneder. I should know. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Det suger hardt å forlove seg. Er du ikke 100% sikker på at du virkelig mener det kommer ringen til å begynne å brenne og svi på hånda di etter noen måneder. I should know. 5556922[/snapback] er nokså sikker, men jeg skal ikke si hvorfor det er en for personlig begrunnelse Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Heey! har du fortalt om pølsa, så fortell om lompa! Lenke til kommentar
ttd Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Du er sikker? Fordi du er forelsket? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det er tåplig å forlove seg i denne alderen, det blir ikke noe giftemål av det allikevel. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det er tåplig å forlove seg i denne alderen, det blir ikke noe giftemål av det allikevel. 5556964[/snapback] æsj da, slutt å tenk fornuftig, man har da vel lov å tro og å håpe Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 om man forlover seg så MÅÅÅ man jo ikke gifte seg Man bare sløser masse penger på ring, HVIS man ikke gifter seg Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Det er tåplig å forlove seg i denne alderen, det blir ikke noe giftemål av det allikevel. 5556964[/snapback] hvordan vet jeg hva som blir resultatet om jeg aldri tar sjansen. Kan ikke sitte på sidelinjen og se på, må jo prøve meg i leken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå