Hidden Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Da mener jeg BETATESTING, ikke "preview". Har betatestet Neocron, og downloader Earth and Beyond for å gjøre en liten innsats der. EVE ser veldig lovende ut, og det fortjener å få en god start. Her er linken: http://www.eve-online.com/beta Det er ikke så voldsomt høye krav, særlig ikke for hardware.no publikummet skulle jeg tro :smile: Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Da har jeg signa meg opp :smile: Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Registrerte meg for ca 5-6 mndr siden, men ikke hørt ett kvekk... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Har også skrevet meg opp på EVE. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 Ifølge infoen på siten er betatestperioden i ferd med å starte, og de skal sende ut e-mails snart. Når man snakker om selskap som ikke er særlig informative.. STIKKORD "IGI 2". Jada, betatesten startet visst i August ifølge dem. Eneste jeg har fått etter den datoen var en reklame e-mail for hvor bra IGI 2 vil bli. Men jeg kommer ikke til å kjøpe det. Mangelen på kommunikasjon har sørget for det. Lenke til kommentar
LekebiL'n Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Når sånn ca vill dette starte? Lenke til kommentar
kaifas Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 si det...signa opp for beta for 13 månder siden og alt jeg har fått er 1 mail med reklame om at siden var oppdatert....men man kan jo altids håpe.. Lenke til kommentar
Malkier Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Signa meg opp på første announcmenten, er vel over 1 år siden. har bare mottatt litt reklame fra dem... men ifølge en a v modene, så er det over 100 000 som har signa seg på beta testen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå