snorreh Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jeg holder på å sette opp et forslag til en ny HTPC-løsning basert på utvalget til Komplett.no, og her er handlelisten min så langt: http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...47-5644B98250F1 Ser det greit ut eller? Endret 5. februar 2006 av snorreh Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det er mye bra der. Men skal du benytte det integrerte skjermkortet? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det er mye bra der. Men skal du benytte det integrerte skjermkortet? 5556945[/snapback] Nå skal jeg ikke svare for ham, men det ser ut som om den integrerte grafikkløsningen på det kortet han har valgt er ideell til en htpc-løsning http://www.nvidia.com/page/gpu_mobo.html Akkurat nok kraft til å kjøre det problemfritt, og ikke unødvendig varme. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Det er mye bra der. Men skal du benytte det integrerte skjermkortet? 5556945[/snapback] Jepp, burde passe utmerket til bruket. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Blir det ikke veldig få vifter? Eller følger de med kabinettet? Vifteløs CPU kjøler, PSU og HK blir kanskje litt mye. Putt inn et par papst vifter Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Blir det ikke veldig få vifter?Eller følger de med kabinettet? Vifteløs CPU kjøler, PSU og HK blir kanskje litt mye. Putt inn et par papst vifter 5557065[/snapback] Ok, så du tror at kjølingen ikke vil være tilstrekkelig? Såvidt jeg vet så kan man installere 1 stk. 92mm vifte i kabinettet for sikkerhet. HTPCen skal forøvrig plasseres inne i et hjemmekino-møbel slik som dette: Luftsirkulasjonen vil derfor bli ganske begrenset (kun luftåpning foran). Endret 5. februar 2006 av snorreh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå