Breivik. Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Heisann. Skulle gjerne visst hvem som eigde ein viss bil. Har registreringsnummeret på den. Er det noen plass jeg kan gå for å sjekk hvem som eier den? Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Du kan prøve Brønnøysundregisteret. Dersom det er lån på bilen vil låntakar, mest sannsynleg eigar stå der. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 En heftelse kan vel bli stående selv om bilen bytter eier også, så eneste måten å få vite hvem som eier bilen (enten registrert eier, eller at bilen har blitt solgt, men ikke omregistrert) er å ringe Biltilsynet.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Tror nok du må ringe. Men, om den leverer ut slike opplysningen over telefon er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Grombil.com Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Du kan ringe til biltilsynet og de vil gi deg all nødvendig info... Jeg ringer ofte til biltilsynet i forbindelse med bilkjøp for å få litt historikk om antall eiere osv... Kan også være nyttig for å eventuelt ringe til tidligere eiere om man er usikker. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Biltilsynet får du det du trenger, har også ved ett par anledninger ring Politiet vis det har hastet. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ah... Er jo praktisk, men trodde ikke at det var så lett å få ut informasjonen en trengte. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ah... Er jo praktisk, men trodde ikke at det var så lett å få ut informasjonen en trengte. 5557257[/snapback] Får ut mye praktisk fra Biltilsynet.. De har egne opplysningbilder hvor all info de har lov å gi ut er oppslått (om bil eller person).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå