adg Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Årait! har hatt lyst på bærbar lenge, og har nå kommet fram til at tida er inne for å kjøpe en.. Den skal primært brukes i skolesammenheng og bør derfor være ganske lett. Vil gjerne ha en så jeg kan spille litt også når jeg er dritt lei skole.. Kan noen hjelpe meg med å velge? Har tenkt å bruke 6-7k... adg Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hva med denne? Acer AS 3023WLMi/AMD Sempron 3000+/15,4"CB/512MB/60GB/DVD-DUAL/WL/ATI-X600-XP-Ho 7995 kr spesifikasjoner. Den vil holde til mange spill i middels detaljer. I tillegg er batteritiden på 3,5 timer. Prisen er litt høyere enn det du ville. Lenke til kommentar
adg Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 takk for svar! Det står Weight 6.77 lb.. Hvor mye er dette i kilo? Er det lett og greit? Lenke til kommentar
adg Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 La merke til at denne har ATI-X600. såvidt jeg har skjønt har dette 64MB. Burde jeg ikke ha 128? ATI-x700 har det tror jeg. veit noen om en PC med dette som ellers passer til krava mine? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Når du bare har 6-7000 å bruke så må du nok nøye deg med 64MB. Det er faktisk ikke så ille heller. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hvor mye skjermkortminne du har, har sjelden stor betydning for ytelsen (5% kanskje?) med mindre du bruker AA og AF på høye oppløsninger, noe som allikevel er uaktualt med et slikt skjermkort... Lenke til kommentar
adg Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 hm.. hvis jeg absolutt vil ha 128 , har noen et ikkesåaltordyrt alternativ å komme med? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Budsjettet ditt setter noen grenser. Vil du ha bedre så bør du kanskje hoste opp litt mer penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå