TSP Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg kunne tenke meg at det kunne gå ann å søke i bostedsfeltet. Det er jo allerede mulighet for å søke etter navn, innhold i signatur, navn på hjemmeside og maskinvare. Men en ting jeg savner er altså å kunne søke i bostedsfeltet! Håper dere kan gjøre dette mulig. TSP Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg ville fortrekt om folk ikke hadde den muligheten for å finne meg.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Har du det i profilen så kan jo folk finne det ut uantsett... Noen andre meninger om dette? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg har ofte tenkt over at det hadde vært fint. Om en ikke vil bli funnet er det jo bare å fjerne informasjonen. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Det hadde vært morsomt å se hvor mange som var fra hvilke fylker, hvor mange % som bodde i de store byene etc, men IKKE at noen kunne søke på meg å finne hvor jeg var fra. Og i disse personsangrepstider så tror jeg heller ikke det er så lurt. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Det er jo ikke oppgitt i profilen din... Da vil man jo ikke kunne finne deg på den måten uantsett . Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Det er jo ikke oppgitt i profilen din... Da vil man jo ikke kunne finne deg på den måten uantsett . 5589105[/snapback] Det var fordi jeg nettopp fjernet det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 synes dette hadde vært en god ide. Vil man ikke bli funnet så lar man bare være å oppgi bosted. Eventuelt skriver "østlandet" eller "sør for trondheim et sted" elns... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg skjønner ikke at dere ikke vil folk skal finne dere på den måten.. Men, men. Har forumstyret noen innstilling når det gjelder dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg