MrBjoern Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg er egentlig veldig fersk i alt som har http koding osv. Da jeg fant et webhotell som la ut "free web hosting" med 5 gb lagringsplass tenkte jeg. "er jo like greit og prøve" Så jeg registrerte meg og lagde noen sider i front page (det første jeg fant hehe) Det som er problemet mitt nå er at jeg ikke får lastet opp sidene mine. Jeg trenger ikke ftp for og laste oppp sidene (det er det de skriver.) Når jeg laster opp en fil står det "Following file(s) has been uploaded or removed:" Det eneste er at det ikke kommer noen nye filer opp på serveren. Web hotellet mitt er 0moola.com og siden min er onkijonas.0moola.com Vis noen kan hjelpe meg med dette tar jeg imot med stor takk Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 ps siden tilbyr ikke php fordi det øker sjansen for at de kan bli hacket. (dette står også der) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Problemløst (problem med serveren) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå