felixfabula Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Skulle gjerne likt å høre hva dere synes om min side? Er heeelt fersk på webdesign, så jeg vil gjerne høre litt ris/ros! http://www.dvergpuddel.moo.no Lenke til kommentar
felixfabula Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Veldig fint om dere kunne si hva dere synes om meny systemet også Lenke til kommentar
gather Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Du trenger ikke poste to ganger. Det finnes en knapp som heter rediger . Den ser slik ut Personlig likte jeg ikke fargevalget på siden, dessuten manglet siden en klar og tydelig heading man så liksom ikke hva som var tittelen på siden. Menyen så forsåvidt grei ut, den kunne kanskje trengt litt padding oppe og nede. Jeg synes også at den var litt for "blinkende" (jeg vet at den ikke blinket) Lenke til kommentar
felixfabula Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) beklager så mye da angående farge er vel smaken som baken. Tittel på siden har jeg også tenkt på men vet ikke helt hvordan det hadde vært fint, hehe. Endret 5. februar 2006 av felixfabula Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ganske pent og enkelt, men alt for mye outer glow på menyen eller hva det heter! Kanskje også skaffe en hover (noe skjer når man holder musen over linkene). Ting som: style="border-top: 1px solid #000000; border-bottom: 1px solid #000000" burde være i et eget stilark! Samme gjelder CSS'en øverst i dokumentet. Bruk CSS istedet for mye annet i koden, og kanskje bruke DIV's istedet for tabeller. Hvorfor bruke iframe? La heller siden utvide seg etter innholdet Bra det her, bare litt dårlig kodet. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Likte ikke helt den scrollboksen. Hadde vært mye penere å fått det integrert i siden på et vis. Lenke til kommentar
felixfabula Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Takk for råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå