PEI001 Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Noen som har testa Delta Force BHD-demoen enda? *** Moderators anm: Kutt ut store bokstaver i overskrift, bruk overskrifter med mening, og ikke post en tråd to ganger. Anse dette som en advarsel *** [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-16 12:12 ] Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 ja, spillte detonline. supergrafikk.last ned fra http://www.3dgamers.com Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 ganske bra ja..litt irriterende med ikke ødeleggbare biler/fly, ikke no M72 (enda..), og jeg synes det var for vanskelig å treffe folk...(kulene gikk lissom ikke helt der en skulle tru, ellers er det ping som er problemet?) Lenke til kommentar
BitterCube Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 følg med da....du kan jo ødelegge biler og helikopter. Lenke til kommentar
nalle Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 på min versjon går det ikkje and å øydelegge verken bilar eller helikoter. har eg gammal versjon eller?. kor finner eg nye versjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå