MuLtiPoWa Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Er det noen som vet hvor man kan kjøpe, eller få en pin header her i Norge? Eller om kanskje det er noen av dere elektronikk fantaster som har lyst til å donere bort 1. Trenger 1 til en liten upc kabel modem hack jeg driver med. Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 hvis det er en sann 10 pins kontakt til flatkabel du er ute etter så er det bare å ribbe noe gammelt utstyr, ta deg en tur på el retur eller på container dynga. Mye snadder der Lenke til kommentar
MuLtiPoWa Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Nei, er 2*5, samme som flere bruker til å modde xbox med, hadde mange, men finner ikke de nå. hvis det er en sann 10 pins kontakt til flatkabel du er ute etter så er det bare å ribbe noe gammelt utstyr, ta deg en tur på el retur eller på container dynga. Mye snadder der 5556410[/snapback] Her er et lite bilde så det blir lettere å skjønner hva jeg mener Endret 5. februar 2006 av MuLtiPoWa Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 finn ett bilde da, gjør saken mye enklere Lenke til kommentar
VeloX Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Kalles stiftlist og kan finnes på http://www.elfa.se/no Feks: http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage.pl?htt...pl?dok=4013.htm Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 De der er bare å rykke ut av gammelt datautstyr. Jeg har for min del brukt ett HK som har blitt offer for lynnedslag. Trikset er å sette fast kortet, bruke en god og varm loddebolt og en tang. Ta tak i den enden som ikke er loddet fast, dra litt mens du smelter tinnet....... Billig og enkelt. Jeg har forsåvidt betillt sanne fra Futurlec.com, ligger på postkontoret og venter på meg no Lenke til kommentar
MuLtiPoWa Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Du har det ja, har ikke bestillt litt for mange? hehe De der er bare å rykke ut av gammelt datautstyr. Jeg har for min del brukt ett HK som har blitt offer for lynnedslag. Trikset er å sette fast kortet, bruke en god og varm loddebolt og en tang. Ta tak i den enden som ikke er loddet fast, dra litt mens du smelter tinnet....... Billig og enkelt. Jeg har forsåvidt betillt sanne fra Futurlec.com, ligger på postkontoret og venter på meg no 5557605[/snapback] Du har det ja, har ikke bestillt litt for mange? hehe . Hadde en liten rydderunde her om dagen, hvor alt av gamle kretskort og slike ting ble kastes... Mitt nye motto er nå : Kast aldri noe man kan få BRUK for senere;) Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 samme motto så jeg har... arb rommet mitt flyter over med "kjekkt å ha" dill. Det er vel nesten dyrere å sende det i norge enn det er å bestille fra Thailand.... http://futurlec.com/ConnHead.shtml Bestiller du en 40 pin så koster det 1,9$ + 5$ frakt (betiller så klart mere enn bare pinnene men holder prisen under 200kr for å unngå toll) = 6,9$ = 45kr Lenke til kommentar
MuLtiPoWa Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) samme motto så jeg har... arb rommet mitt flyter over med "kjekkt å ha" dill. Det er vel nesten dyrere å sende det i norge enn det er å bestille fra Thailand.... http://futurlec.com/ConnHead.shtml Bestiller du en 40 pin så koster det 1,9$ + 5$ frakt (betiller så klart mere enn bare pinnene men holder prisen under 200kr for å unngå toll) = 6,9$ = 45kr 5557838[/snapback] Sant det, men tenkte hvis det var noen som hadde en tilovers som de kanskje ville donere eller selge til meg, så slapp jeg å bestille fra thailand. Fikk en pakke derifra for 1 uke siden, men glemte seff å bestille da. Får se om jeg kanskje finner noen donorkort i "nærheten". skriveleif var innom;) Endret 5. februar 2006 av MuLtiPoWa Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 jojo, kan sikkert overse ett par, er det 10 stk på rekke det er snakk om? Padder ja..... DET er det ofte jeg betiller via postordre...... hmmmm Lenke til kommentar
MuLtiPoWa Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) jojo, kan sikkert overse ett par, er det 10 stk på rekke det er snakk om? Padder ja..... DET er det ofte jeg betiller via postordre...... hmmmm 5557875[/snapback] Padder ja. Tviler på at jeg hadde fått det igjennom tollen.Noen av de giftigste paddene er derifra. Men det jeg er på utkikk etter er 2*5. Altså 2 rader med 5 på hver Endret 5. februar 2006 av MuLtiPoWa Lenke til kommentar
larsern92 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 har du sett på www.hobbyelektronikk.no eller arngren.no mulig du finner no ellers er jeg åsså en som drar alt mulig ut av gammelt utstyr Lenke til kommentar
MuLtiPoWa Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 har du sett på www.hobbyelektronikk.no eller arngren.no mulig du finner no ellers er jeg åsså en som drar alt mulig ut av gammelt utstyr 5558067[/snapback] Du er det ja, fant ikke på noen av de sidene. Men hadde du hatt mulighet til å fått nappa ut en til meg a? Lenke til kommentar
larsern92 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 det er mulig kan sende det og men har du msn adresse eller mail a noe slag skal se om jeg får fiksa det men du kan jo maile meg på [email protected] Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 da ordner saken seg da..... send den pm hvis du ennå ikke har fått tak i Lenke til kommentar
MuLtiPoWa Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Da er en mail sendt til deg Larsern92, så må jeg bare få si takk til deg også Behydro. Er kjekt med et forum fyllt av hjelpsomme personer. Endret 6. februar 2006 av MuLtiPoWa Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) se om jeg får sendt de i morra Endret 6. februar 2006 av Behydro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå