matta89 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Har ikke så mye greie på overklokking og lurer på om noen veit om det lar seg gjøre med dette kortet? Trenger jeg et program for overklokking? Mvh meg Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Åjada, 9800 pro går ann å overklokke Et program som jeg bruker selv og som er anbefalt er RivaTuner Lenke til kommentar
matta89 Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 ok- takk kommer tilbake å poster hvis det oppstår problemer.. Lenke til kommentar
matta89 Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Lasta akkurat ned programmet du anbefalte. jeg får opp en melding hvor det står at "RivaTuner ikke er testet sammen med den installerte driveren og at det anbefales å laste ned en nyere version av programmet". Jeg lasta ned den nyeste versionen tror jeg tror du det går bra hvis jeg prøver likevel? Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Du kan jo bare laste ned den nyeste omega driveren på www.omegadrivers.net Der følger det med noe som heter ATI Tray Tools som du kan klokke med. Fungerer utmerket Lenke til kommentar
storken Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 eller du kan laste ned ATITOOL www.google.no Lenke til kommentar
matta89 Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 ok. tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå