DevianX Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg vurdere å kjøpe et system for en venn av meg. Han ønsker å ha gode muligheter til overklokking, og et stabilt system. Derfor tenkte jeg først og fremst på dette kortet. Men er det noen tabbe å kjøpe dette nå? Tanke på at det ikke har usb2, serial ata, agp8x og diverse ting. Dessuten trenger han ikke raid 0 og 1. Hva anbefaler dere? Burde jeg vente eller kjøpe dette kortet! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Hei Det du kanskje burde vurdere er å skaffe et kort som kan låse AGP/PCI frekvensene når du klokker en del.. Eller er kortet utmerket etter hva jeg har lest og hørt. Henning Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 jeg trenger ikke lock på agi/pci, siden vennen min har en cpu som kjører på 400mhz bus. Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 kjøpe den nye versjonene av det med 8xagp og sånn da.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Divxdude skrev (2002-09-16 12:02):Hva anbefaler dere? Burde jeg vente eller kjøpe dette kortet! Eg ville kjøpt det kortet, Er ikke alltid det smarteste å kjøpe det aller siste som er kommet ut, Kan jo være små feiler som må rettes først. Men det er min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå