Gå til innhold

"OEM" hovedkort


grwatz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig så anbefaler jeg verken komplett eller Asus. Komplett er sikkert bra og Asus er sikkert topp kvalitet, men personlig har jeg meget dårlig erfaring med begge deler!

 

Jeg handler med Itbutikken og Psdata og er MEGET fornøyd med disse. Av hovedkort så har jeg god erfaring med Microstar.

 

 

Ikke gidd å komenter mine synspunkter. Dem er personlig....! Noen er enig og andre ikke. Sånn er bare denne verden!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-16 12:26, skrev Cyprez:

Personlig så anbefaler jeg verken komplett eller Asus. Komplett er sikkert bra og Asus er sikkert topp kvalitet, men personlig har jeg meget dårlig erfaring med begge deler!


Jeg handler med Itbutikken og Psdata og er MEGET fornøyd med disse. Av hovedkort så har jeg god erfaring med Microstar.



Ikke gidd å komenter mine synspunkter. Dem er personlig....! Noen er enig og andre ikke. Sånn er bare denne verden!


 

Den satt !!

Lenke til kommentar

Hmmm... nå tenkte jeg mer på "så billig som det kan få blitt" liksom (ca 5-600 kr). Ytelsen er ikke førsteprioritet - skal sette opp en server "til hjemmebruk" fra delene som ble til overs etter siste oppgradering.

 

En ting til: kortet MÅ bruke SDRAM - har 2x256 MB liggende som jeg hadde tenkt å bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...