Smork Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei, jeg lurer på hvordan jeg kan få denne siden til og gå nedover (link)? Jeg mener.. når jeg trykker på comments, så blir hele designet ødelagt. Jeg vil at det bare skal bli lengre å at jeg kan scrolle nedover. Noen som vet.. ? Trenger serriøst mye hjelp! Lenke til kommentar
Smork Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Nå viser jeg hva jeg mener.. Når jeg lager en stor nyhet nå så blir designet ødelagt. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ingen DOCTYPE betyr som regel at noe kommer til å gå galt en eller annen gang. Når du attpåtil kombinerer det med et tabellhelvete uten like, er det egentlig ikke annet å forvente. Start med DOCTYPEn du. Hvis det ikke kommer seg da, bør du lære deg HTML/CSS, for jeg tror ikke det er mange som er veldig interessert i å sette seg inn i koden for å fikse problemet Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det enkleste du kan gjøre er nok å sette overflow: auto; på hovedcellen din. <td style="overflow; auto; height: 400px; width: 350px;">Innholdet ditt</td> Eller noe sånt... Lenke til kommentar
Smork Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Det har jeg gjort. Jeg skal gjøre at designet går nedover.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Da må du forklare litt mer hva i all verden du mener med at "designet går nedover". Lenke til kommentar
Smork Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 hmm, skal prøve... Jeg vil da at designet går nedover liksom.. det blir lengre uten at det blir ødelagt.. slik som designet her. Hver gang det kommer en ny post blir designet lengre.. fatter ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå