eniac Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 når jeg kobler pc til tv, får jeg svart hvitt, ikke farger:( hva kan det være? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Det ligger en tråd rett under den du startet, så jeg foreslår at du venter på svar der istedet for å opprette en ny en tråden er også uendelig med slike tråder, så det er bare å søke seg frem søkte bittelitt, fant noen tråder som det samme blir spurt. Film fra pc til tv TV blir i svarkt/kvitt! Kun svart-hvitt når jeg kobler pc til Tv Hvordan sjå pc på plasma tv? PC Monitor + TV = Svart/hvitt? Hvorfor? Endret 5. februar 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
eniac Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Det ligger en tråd rett under den du startet, så jeg foreslår at du venter på svar der istedet for å opprette en ny en tråden er også uendelig med slike tråder, så det er bare å søke seg frem søkte bittelitt, fant noen tråder som det samme blir spurt. Film fra pc til tv TV blir i svarkt/kvitt! Kun svart-hvitt når jeg kobler pc til Tv Hvordan sjå pc på plasma tv? PC Monitor + TV = Svart/hvitt? Hvorfor? 5555920[/snapback] takker;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå