bajazzo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei Kjører TomTom Mobile 5.2 på Nokia N70. Har Holux bluetooth GPS. Jeg sliter imidlertid med at tlf mister forbindelsen til gps'en. Dette kan skje med ulike mellomrom men problemet er iallefall at det skjer for ofte. Når dette skjer må jeg avslutte TomTom, slå av bluetooth i telefonen, starte TomTom igjen og parre den med GPS på nytt. Noe tungvint når man er ute og kjører... Andre som har andre erfaringer? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 At du må parre den på nytt indikerer jo feil enten med GPS modul eller BT modul i telefonen. Jeg ville ha spurt om å få en SW oppgradering av N70 først. Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Etter å ha lest litt på diverse forum på nettet så virker dette å være et problem med denne telefonen og TomTom. Bedrer seg om man slår av visning av POI men det er jo litt av vitsen å få varsling av fotobokser etc. Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg har samme problem,og har hatt tlf inne for softwareoppgradering en gang endte da opp med firmware 3.0546.2.3 og det endret ingen ting... har også postet litt om dette her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=523062&hl= Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg har nå slått av visning av alle POI's, men har aktivert varsling av fotobokser. Nå funker det helt stabilt, har funket helt topp i over en uke nå. Blir varslet om fotobokser med lyd samt at det likevel kommer opp et symbol på kartet når du nærmer deg boksen. Meget godt fornøyd med sånn det virker nå. Lenke til kommentar
gormnass Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei Kjører TomTom Mobile 5.2 på Nokia N70. Har Holux bluetooth GPS. Jeg sliter imidlertid med at tlf mister forbindelsen til gps'en. Dette kan skje med ulike mellomrom men problemet er iallefall at det skjer for ofte. Når dette skjer må jeg avslutte TomTom, slå av bluetooth i telefonen, starte TomTom igjen og parre den med GPS på nytt. Noe tungvint når man er ute og kjører... Andre som har andre erfaringer? 5555879[/snapback] Har en N70 sammen med et Sony Ericsson BT HF-sett i bilen som jeg sliter med. Hvis jeg ikke slår av HF-settet manuelt, før jeg går fra bilen, får jeg problemer med å parre HF og telefonen igjen når jeg setter meg i bilen igjen. Da må jeg slå av motoren på bilen og vente til HF slår seg av (ca 2-3 minutter) og deretter slå av og på telefonen igjen, for så å parre enhetene. Var inne til SW-oppgraderin i dag og fikk firmware 3.0546.2.3. Ser ut til å fungere smertefritt til nå..... Teknikeren på verstedet nevnte noe om at det var på vei en ny firmware i disse dager, som skulle fikse dette med bluetooth-problemet. Muligens andre fixer også... mvh Gorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå