Runar Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei. I går fikk jeg beskjed fra AVG om at det var funnet et virus i svchost.exe. Jeg tok ikke "delete file" men "repair file", og det så ut til å funke. Men når jeg restarter, og prøvde å logge inn, får jeg beskjed om at "C:\Windows\Userinit.dll - Ingen tilgang!" og ingen ting skjer. Jeg må gå inn i oppgavebehandling og manuelt starte explorer.exe for at skrivebordet skal komme opp. Da funker alt som før. Noen som vet hva problemet er og hvordan jeg kan få fikset det? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Prøv antivirus fra sikkermodus eller fra rescue-disketter. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Hva skal jeg gjøre med antivirus fra sikkerhets modus? Fjerne svchost.exe? Kommer det til å løse problemet med Userinit.dll? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Ingen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Tar en lite BUMP siden jeg fortsatt har dette problemet og det begynner å bli litt plagsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå