user1 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 vSitter her med dette hovedkortet: MSI K8N SLI Platinum, nForce4 SLI, ATX Socket-939,4xSATA2,GbLAN,Firew,PCI-Ex16 Har i det siste begynt å få problemer med chipsetviften min. Problemet er at den plutselig begynner å snurre sinnsykt sakte. Etter en stund begynner det å lukte svidd. Problemet kommer tilfeldlig, noen ganger tar det 2 timer før viften stopper, andre ganger kan det ta 8 timer. Hvis jeg tar en penn og dytter borti viften etter den så og si stopper så går den for fullt igjen. Var i kontakt med komplett.no (der jeg kjøpte hovedkortet) og fikk beskjed om å sende inn hovedkortet. Dette er uaktuelt siden jeg trenger PCen daglig til jobb osv. Tenkte derfor å anskaffe en ny chipsetvifte og trenger anbefalinger, helst noe som ikke bråker så mye. Heatsink går dessverre ikke pga. skjermkortet ligger rett over chipsetviften så det er ikke så mye plass. Jeg kan heller ikke drive å modifisere heatsinken selv, tørr ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå