AsconaB Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Lurer som sagt i en annen tråd, på å kjøpe meg en k750. Jeg har privat+ fra telenor. Brodern kjøpte en k700 for en tid tilbake, den var bundet til telenor og der var det entry knapp istede for mer. Er det kun på telefoner som er bundet det er entry knapp ? Jeg tenker å fortsette med telenor, og dermed ville det jo være lurt for meg å kjøpe en telefon som er bundet for å få den billigere, men jeg vil ikke ha den forbaskede entry knappen... Det er vel de samme valgene under mer på en k750 som på en t610 ? Mer på t610 : aktiver stille slå på bluetooth slå på infrarød heng opp notat telefonstatus * lås tastaturet Synes det er veldig kjekt med disse alternativene og vil som sagt ikke ha noen entry knapp Har hørt at hvis du først har den må du flashe for å få den bort.... ? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Knappen er lett å fjerne for en hundring med riktig utstyr. Lenke til kommentar
mlan Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) På nokia telefonen jeg kjøpte meg nå (6020) kan en velge hva en vil ha isteden for entry knappen. Enten om du vil ha entry eller f. eks. kontakter. Endret 6. februar 2006 av mlan Lenke til kommentar
AsconaB Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, men tror ikke det er mulig på en k750... Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 K750 har ikke "mer" knapp. Istedet er den knappen en snarvei til menyen (som du uansett kan komme til ved å klikke med joysticken. Det som før var mer har blitt en aktivitetsmeny som er den midterste, øverste knappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå