Gå til innhold

få ned tempen på p4 3GHz, socket 478

Bearar

Anbefalte innlegg

hei gutta nå må dere slutte og tulle med vifter,, og vannkjøling. Hvorfor ikke kjøpe noe ordentlig med en gang så slipper du vifte for all fremtidig cpu kjøping. kjøp heller min kjøler fra qxl, la den ut i går. baare og by her.

Vapochill

5580514[/snapback]

Hvorfor selger du den da? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei gutta nå må dere slutte og tulle med vifter,, og vannkjøling. Hvorfor ikke kjøpe noe ordentlig med en gang så slipper du vifte for all fremtidig cpu kjøping. kjøp heller min kjøler fra qxl, la den ut i går. baare og by her.

Vapochill

5580514[/snapback]

Hvorfor selger du den da? :p

5581115[/snapback]

Lurte på det samme :whistle:

Lenke til kommentar

Vapochill

5580514[/snapback]

Vil heller ha 1 vifte summende inni pcen min enn ett forpult kjøleskap ved siden av meg, fordi det er det den høres ut som! :nei:

Lenke til kommentar
Skal du bruke Scythe "Ninja" SCNJ-1000 på en p4 3ghz må du kjøpe en 120mm vifte å montere i tillegg, den greier ikke holde den kald uten. Ninjaen skal være suveren, sett mange tester, skal kjøpe en sånn selv til min amd 64 3500+!

5582183[/snapback]

Har nå hørt om folk som klarer prescott passivt med ninja :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...