dreamer Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Hvor god er egentlig den kjølepastaen som allerede er på kjøleribbene som følger med P4-prosessorene? Det er vel sikkert noe som garantert er bedre, men holder den "originale" mål? Har bestillt P4 2,4 mhz så jeg lurer på om jeg burde legge på annen kjølepasta? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Er vel ca 2-3 grader "dårligere" enn Artic Silver. Ergo, jeg tror ikke du vil merke noe forskjell...hvis du ikke skal overklokke da :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: dreamer skrev (2002-09-16 11:24):Hvor god er egentlig den kjølepastaen som allerede er på kjøleribbene som følger med P4-prosessorene?Det er vel sikkert noe som garantert er bedre, men holder den "originale" mål?Har bestillt P4 2,4 mhz så jeg lurer på om jeg burde legge på annen kjølepasta? Den er bra den, Men skal du overklokke noe sinnsykt ville eg brukt AS3. Om du ikke skal kan du bare bruke den orginale. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå