Zenit Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Beklager emnetittelen, det er umulig å få til noe bedre med de begrensningene som er satt. Men til saken, browset gjennom prisguiden i dag og jeg ser at det ikke er mulig å få frem en gjennomsnittlig karakter for hvert produkt uten å gå inn på selve produktet. Før var det en kolonne med en horizontal graf som viste gjennomsnittlig karakter. Etter hvert (med nytt design?) gikk dere over til å vise stjerner. Slik det er nå må man inn på et produkt for å i det hele tatt se om noen har skrevet en erfaring. Med sporadiske mellomrom dukker det dog opp et produkt som viser gjennomsnittet i oversikten? Kan vi få gjennomsnittet tilbake? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Helt enig. Liker å kunne se om et produkt er vurdert eller ikke, uten å måtte gå inn på siden dens. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg er enig,er ikke no gøy at man må gå inn på produktet,er mye enklere og ha den sånn som før, der du så gjennomsnittskaraktern med engang. Lenke til kommentar
amund Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Takk for tipset! Jeg har nå rettet denne feilen med at erfaringene ikke vises oppsummert i kategorivisningen. Det vil si at det blir ikke synlig før det har gått litt tid, og senest i morgen tidlig på grunn av caching. Mvh, Amund Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Flott. Savnet dette jeg og Endret 7. februar 2006 av expose2k Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Kjempebra Alltid godt når dere hører på tilbakeldinger fra oss brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå