Bulle Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Noen som vet om SP1 er tilgjengelig på CD ? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Kommer vel snart i datablader. Jeg synes MS burde sendt den ut på CD til sine kunder. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: olsen skrev (2002-09-16 13:33):Kommer vel snart i datablader. Jeg synes MS burde sendt den ut på CD til sine kunder. Syns du ikke os'et er dyr nok. Hvem tror du måtte betalt om de gjorde som du sa. Ville blitt veldig dyrt å sende ut tusenvis av cd'er til alle kundene til microsoft. Og om du ringer til microsoft får du sikker kjøpe en cd med alle oppdateringene på. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Den 2002-09-16 14:33, skrev Kjetil Lura:Syns du ikke os'et er dyr nok. Hvem tror du måtte betalt om de gjorde som du sa. Ville blitt veldig dyrt å sende ut tusenvis av cd'er til alle kundene til microsoft. Og om du ringer til microsoft får du sikker kjøpe en cd med alle oppdateringene på. Jeg synes helt seriøst at det er det minste vi burde forlange. Det koster nok maksimalt 20kr for MS å sende en slik CD - og folk har jo tross alt betalt over 1000kr for OS'et. Lenke til kommentar
hva_som_helst Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 SP1 følger med i neste utgave av WindowsXP Magazine. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Den 2002-09-16 13:33, skrev olsen:Kommer vel snart i datablader. Jeg synes MS burde sendt den ut på CD til sine kunder. Microsoft sender ut cd i usa/canada, det er Microsoft Norge du må klage til hvis du vil ha en cd her i norge. Og som sagt så kommer sp1 med på alle cd'r som følger med pc-blader neste måned. Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 17. september 2002 Forfatter Del Skrevet 17. september 2002 ser også at Dinside.no nevner noe om at cd snart kan bestilles fra Microsoft : http://www.dinside.no/page/artf/32307.shtml? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå