Gå til innhold

Hva kan jeg forvente å få for denne PCen?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å selge pc'en min, har ikke bruk for den lenger etter jeg fikk ny på jobben. Hva kan jeg forvente å få for den?

Her er konfigurasjonen:

Hovedkort -

MSI 925XE NEO Platinum54G

Prosessor -

Intel Pentium 4 640 3.2GHz Socket LGA775

Minne/RAM -

Corsair Value S. PC4200 DDR2 1024MB Kit w/two matched Value Select 512MB

Harddisk -

2 x Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2 8MB 7200RPM NCQ

Skjermkort -

XFX GeForce 6600 256MB Passive Cooling PCI-Express

DVD Spiller -

Samsung DVD-spiller IDE 16x/48x Bulk Sort

DVD Brenner -

NEC DVD recorder ND-3540A IDE Black OEM DVD+R/+RW/DVD-R/-RW

Diskettstasjon -

Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort Floppydisk Intern

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Særiøst? Får du en sånn data til 7k?? Er nå en topp data :p Kjøpte en med noen lunde samme speccsa.  i Juni, da betalte jeg nesten 14k.

5555340[/snapback]

Prøv å legge inn komponentene i prisguiden, så ser du hva prisen er nå. Hvis man kjøper en ny PC i det øvre segmentet, kan man nesten regne med at prisen er halvert i løpet av 9-15 måneder...

Lenke til kommentar

En ting jeg kom til å tenke på nå: Hvorfor tar du ikke å rensker opp sikkelig i maskina da, også gir du den bort til noen som virkelig trenger en pc? Det må jo være yppelig. Kjenner flere som har gitt bort gamle datamaskiner til barnehager/skoler. Det er folk som har kjøpt seg nye datamaskiner og ikke trenger den gamle.

Da snakker jeg ikke om å selge, men rett og slett gi den bort.

Lenke til kommentar
Ok, men det er nok ikke så aktuelt for meg. Jeg er ingen avansert bruker, og trenger bare en ordinær pc til kontorbruk. Tips om hva jeg kan få for den?

5555192[/snapback]

den pc'n er jo ypperlig til kontorbruk da ;P

edit: tenkte ikke på du fikk ny av jobben.. du har ikke andre i familien o.l som trenger kontorpc ?

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig retningslinjene for denne kategorien.

Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt.

Er du ute etter pris på din gamle pc, pc deler kan du opplyse om alder og event. hvilke delere det gjelder. Du trenger ikke prøve å presse inn alle delene hvor du etterspørr pris, men det kan være en fordel å legge inn de som du forventer vil ha høyest verdi.

• Døme på gode emnefelt:

• Verdi-PC: AMD 1Ghz, 256MB RAM, 180GB HD mm. 3år

• Verdi-deler: 2x256MB Noname RAM, 120GB HD

• Dell P4 2.4GHz 3 år gammel verdi?

Merk dog at dette er dømer, det en etterlyser er mer informasjon enn at du skal selge pc, deler el.!

Du er alltid tjent med et informativt emnefelt slik at de som event. kan hjelpe deg finner den.

Minner forøvrig om forumreglene:

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Brudd på enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden vil føre til stenging av tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...