SWAT dude... Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg sitter her og tenker at jeg skal presse cpuen min opp til himmelen med litt høyere volt.. men når jeg går inn i ClockGen får jeg maks 1.45v. jaja tenker jeg og tar en tur inn i BIOS.. der setter jeg startup vCore til 1.475v og starter opp.. når jeg går inn i CPU-Z står det der at vcore = 1.44v hva er feil her? HK skal jo klare mye høyere volt enn det før det sier takk for seg har det noe med at jeg kun har 20pins strømforsyning? Lenke til kommentar
Eyvind Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 jeg hadde samme problem. Jeg satte start-up vcore til 1,45 men det var ikke forskjell i windows. Start-up vcore må du bare la stå på auto. Da du skal sette den andre vcore innstillingen på det du vil ha den på. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 hav heter den andre vcore innstillingen? Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 CPU VID Control (tror det var Control). Det er iallefall den som er under der hvor spenningen på CPU, minne, Chipset og LTD Bus vises. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå