Gå til innhold

Inspirasjon for søndagsaktivitet

PMnormal

Anbefalte innlegg

Her er det bebudede bildet av Olavskirken i dagslys. Som man kan se ut av de to bildene jeg la ut i går, så var det kjedelig lys den dagen. Derfor måtte det litt kraftig lut til i Rawshooter, for å få noe spennende ut av det. Håper (og tror) jeg har lykkes med det.

20D med Sigma 18-50/3,5 osv på 18mm. Iso 400, 1/125s og f/8.

post-76334-1139141364_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker fra en av mine andre tråder at mer tradisjonellt komponerte bilder var ønsket, slik at man kan se hva jeg står for. Synes det er litt snodig at det ikke er noen som bryr seg når jeg gjør det. Er det meningsløst for meg å legge ut forståelige bilder, eller bør jeg holde meg til de rare som vekker debatt?

Lenke til kommentar

Du har først og fremst fått mye ut av tilsynelatende kjedelig lys. Dull stemning, veldig stilige skyer.

Men litt kritikk: Treet helt nederst til venstre var litt forstyrrende som det står nå, helt i kanten av bildet. Og bildet blir veldig midtstilt. Jeg blir veldig nyskjerrig på hva som er til venstre i bildet, kanskje plassert kirken til høyre og fått en utsikt over [sett inn hva som faktisk befinner seg til venstre :p]. Evt. gått helt ned til bakkenivå med kamera, gått nærmere kirken og tatt bildet mer oppover. Framstille kirken som mer ravende i landskapet/bildet. Litt i stil med flomlysbildene du tok av samme motiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...