stian123 Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Stian123, vil anbefale deg å glemme yrkene, men heller fokusere på skolegangen. Gå allmenfag med alle realfagene og få 5 eller 6 på alle prøvene. Da kan du nærmeste velge og vrake i valg av videre studier. 5557036[/snapback] Åja.. det er alt jeg trenger liksom?? da gjør jeg det Neida.. Men som sagt, det er ikke mitt yrke jeg er ute etter. Ikke min lønn. Synes det er utrolig teit å FINNE et yrke etter lønnen. Det er til en person i fortellinga jeg skal lage på tentamen i morgen Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Tenk på hva du er interessert i!, bare glem penger, penger er veien til en ond sirkel. Jeg tenkte å leve av noe jeg er intr i, men jeg regner med at jeg kommer ikke til å tjene mye. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 enig med larsP, de rette fagene med gode karakterer gjør at du kan velge og vrake. Raskeste veien til penger er utdanning Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det er til en person i fortellinga jeg skal lage på tentamen i morgen Tentamen i morgen ? :O får du vite hva du kan skrive om dagen før ? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Leger har jo litt makt da, kan amputere, kutte og skrive ut heftig medisin. Ellers tjener piloter, leger, tannleger og folk som jobber med provisjonsyrker bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå