dimitrim Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Hei alle sammen, I helgen vant jeg en Dramcast i et lotteri og lurer på om det er noen der ute som har spill til salgs, eller som vet hvor jeg kan skaffe spill til denne spillemaskinen. *** Moderators anm: Kutt ut bruk av utropstegn i overskrift! *** [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-16 12:24 ] Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 De fleste norske spillsidene har spill til DreamCast du kan kjøpe. Gamesmix har mange gode tilbud vet jeg. fra 60kroner og oppover for spilla. http://www.gamesmix.com Videre så har Akers Mic endel spill, men de er veldig dyre på SEGA spill :sad: Du kan også bestille fra Amazon.com eller amazon.co.uk De selger ut de siste restene av DC spill. Eller du kan gjøre som meg, kjøpe dem på HMV i London for 3£ og oppover. Ga £9.99 for Head Hunter, altså rundt 120 spenn, billig! :smile: _________________ Kjetil A Gogstad Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: BoardkilL på 2002-09-16 12:02 ] Lenke til kommentar
Tiger4 Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg har ca 50 spill Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Har kjøpt en del fra Amazon, men der har de vel bare noen få titler igjen. Sats på brukte spill, sjekk ut qxl f.eks. Sjekk innom Gamesmix for Headhunter, det er ganske bra. Ellers er Skies of Arcadia å anbefale, såfremt du ikke har Gamecube. Det kommer en sterkt forbedret versjon til den om ikke så veldig lenge og det vil garantert være verdt å vente. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: I helgen vant jeg en Dramcast i et lotteri og lurer på om det er noen der ute som har spill til salgs, eller som vet hvor jeg kan skaffe spill til denne spillemaskinen. Stikk innom din lokale Spider-Man. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå