H.C.S Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei. Hvordan kan jeg gi cpuen mer spenning? Tenkte å overklokke en P4 2.8 s478 til litt mer, men har lest her at man burde gi den mer spenning. Har HK MSI 865PE Neo-2v Har programmet PCAlert4 installert. Noe annet jeg har lagt merke til også er at når jeg kjører NFS MostWanted så går 3.3 v alarmen som er innebygd i PCAlert4. Volt spenningen synker og ligger på under 2.80. hva kan jeg gjøre for at den skal holde seg oppe på ca 3.3? Hilsen HC Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Bytt strømforsyning! Den du har er sannsynligvis så dårlig at den er på vei mot de evige kabinetter. Det kan i værste fall ødelegge hele PCen din. Lenke til kommentar
H.C.S Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Har en Tagan TG480-U01 på 480 watt. Tror den burde holde da. Bytta til den for ikke så lenge siden. Men det er kun når jeg kjører NFSMostWanted. Ingen andre spill får jeg det opp på. Har ikke feil med f.eks. SWAT 4,Doom3, Quake 4, F.E.A.R eller noen Battlefield spill. Endret 5. februar 2006 av H.C.S Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Mener +3.3v og +5v railene på den psu`n din skal være ganske brutale.. det må nesten være feli med psu eller avlesningen av volt.. Prøv Dual Prime95 eller Dual Sp2004 mens du holder øye med psu railsene.. Lenke til kommentar
H.C.S Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Prøv Dual Prime95 eller Dual Sp2004 mens du holder øye med psu railsene 5555059[/snapback] Hvor finner jeg disse programmene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå