nassass Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 hei, når jeg skal se på film på pcen så blir det bare svart der bildet skal være men det kommer lyd.. hva er feil.? ps. har lasta ned program som spiller av forskellige filer og codekser osv.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Last ned og bruk VLC player Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 hva slags filmformat er det? bruker du sekundær skjerm til å spille videoer på? (hvis du har to utganger på skjermkortet) Lenke til kommentar
nassass Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 hva slags filmformat er det? bruker du sekundær skjerm til å spille videoer på? (hvis du har to utganger på skjermkortet) 5554338[/snapback] formate er det en .mov ell no.. hva mener du med sekundær skjerm til å såille videoer på?? ja har to utganger på kortet. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 .mov filer har jeg aldri lyktes med (har ikke prøvd spesielt hardt heller) Hvis du går til control panel=>display=>settings vil du kanskje oppdage at du kan velge instillinger for to skjermer (hvis du har prøvd skjermen din på begge utgangene på skjermkortet kan det ha sett på det som to skjermer) velg skjermen som er koblet til den porten du har skjermen din fysisk koblet til. Deretter huker du av boksene extend my screen into this monitor (eller noe sånt) og use this monitor as my primary monitor for windows. Prøv nå å spille filmen. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 .mov skal vel spilles av ved hjelp av quicktime player? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Quick Time Alternative er en glimrandes codec som gjør at man kan spille av "QT-filmer" (.mov bla.a) i Media Player Classic. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hvis du åpne dem i Internet Explorere eller Firefox spilles de fint av. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Kan jeg kanskje ta over denne tråden litt? Jeg har filma skjermen min, med camstudio.. Men filmen har klikka i vinkel. Får ikke slette, ommplassert, eller sett filmen.. ..Har prøvd noen video fix prog, men ingenting skjer.. Når jeg prøver slette den kommer det bare opp, filen bukes av ett annet prog, lukk dette prøv igjen.. Men det e jo ikke noe prog som bruker det.. Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Kan jeg kanskje ta over denne tråden litt?Jeg har filma skjermen min, med camstudio.. Men filmen har klikka i vinkel. Får ikke slette, ommplassert, eller sett filmen.. ..Har prøvd noen video fix prog, men ingenting skjer.. Når jeg prøver slette den kommer det bare opp, filen bukes av ett annet prog, lukk dette prøv igjen.. Men det e jo ikke noe prog som bruker det.. Noen som har noen ideer? 5556881[/snapback] Har du prøvd å restarte maskinen? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ja, både restart og slå av heilt.... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 http://www.google.no/search?q=corrupt+AVI&...:nb-NO:official Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 testa tre forskjellige.... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Noen som veit noe anna som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå