Staalkontroll Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ser flere anbefaler det de selv kjører...F.eks Marvil og VW, Walter og Mitsubishi, Trondbue og Volvo, så da får jeg anbefale Opel http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...&pos=18&tot=140 Fin bil med nydlige linjer GTS er jo "sportsutgaven" med råere linjer 5559365[/snapback] Jes! de nye opelene er knall å kjøre! Mamma har fått seg en ny Opel Astra. en drøm å kjøre. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Men, blir ikke den litt liten som familiebil? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hadde en tur her tidligere med min 92' Vectra, vi var 4 voksne og et barn i bilen, ingen problemer eller klaging på plassen Tror nok ikke den nye er vesentlig mye mindre da gitt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Nå tenker jeg barnevogn baki, bagasje, unger osv.. V70 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Da har vi denne http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...&tot=662&page=5 Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Pen var den! Stor plass var det òg, men..volvo <3 Lenke til kommentar
acon Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ford Mondeo er også en typisk familiebil. Stor og sikker Prisen er også ikke så gærn.. Foreksempel denne Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det er absolutt en fin pris på den ja! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Har vært borti mye rart på nyere forder, men aner ikke hvordan mondeon er. Jeg sier bare; Volvo. - For life. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå