bjornkn Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Noe må man jo finne på som tittel for å omgå 3-ord-regelen... Tenkte folk var litt lei av alle solnedgangene, så her er ett midt på dagen Endret 5. februar 2006 av bjornkn Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 wow shit... Bor du der ? *host*ryddefreak*kremt* Veldig fint bilde, har aldri sett noe lignende før, og den utsikten da! Lenke til kommentar
BMP Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 Er det et virkelig bilde eller lagd det i 3D Studio Max? Hvilke effekter bruker du i såfall? (hvis det er ekte?) Men det var jo sjef! Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 Spank my ass an' call me Charlie! Hvis det der er ekte må du ha gitt en formue for det! (hvor mye?) Hvis ikke er du fortsatt god i manipulasjon.... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 Fin kåk, bjornkn. Fint bilde også. Kunne vært fra et interiørmagasin, men jeg får stole på deg når du sier du har tatt det selv Fra tøys til alvor. Det var fint lys den dagen. Et greit rom til å bruke til available light-portretter. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 Kjempe fint bilde, bortsett fra at det kanskje var litt mye skygger? Ellers kunne det gjerne vært litt mer pixler på bildet så det hadde blitt mer detaljert ;P Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 Det er ett tegnet bilde... Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 Hmmm, jeg sa vel aldri at jeg hadde "tatt det selv"? Og jeg bor ikke der selv heller. Så vidt jeg vet bor det ingen andre der heller, og jeg tror ikke en gang huset er bygget ennå.. Bildet er forøvrig etterbehandlet i PS, med litt soft-focus layertriksing.. Jeg må nok innrømme at jeg ikke helt greide å lure dere der... Men utsikten blir nok flott der ja.. Bildet er forøvrig laget for en eiendomsmegler/reklamerbyrå, for å selge boligene før de er bygd. Det er modellert i SketchUp og rendret i LightWave (så der bommet du stygt BMP ) Her er ett (utsnitt) til fra en litt annen vinkel - denne gang ubehandlet i PS... Det var jo morsomt å prøve seg da... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 wow, kan sketshup lage så bra tegninger? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 Men det var jo igrunnen ikke så vanskelig å se da, men ville ikke påstå at du prøvde å lure oss. Fett er det iallefall, vet at det ikke skal være så vanskelig i 3D Studio Max elelr Autocad etc............. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 Morsomt. Veldig morsomt Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 Kult bilde var det uansett. Bildekritikken sier jo ingenting om at kun fotografier kan postes her. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 STEIKE for et bilde viss det er tegna! Helt utrolig Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2006 Det var da morsomt å endelig få noen tomler opp Godt å se at ingen ble sure fordi jeg ikke spilte med åpne kort.. SketchUp er et fantastisk program for 3D-modellering, men kan nok ikke lage slike sluttbilder. Vedlagt er en tidligere versjon slik den ser ut i SketchUp, uten skygger på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå