caravan Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Har to WRT54GS skal brukes til AP med ekstern antenne. Hvilket firmware anbefales? Ser det er flere 3. parts der ute, men ønsker et som er enkelt å administrere og hvor sendeeffekten kan justeres. Lenke til kommentar
caravan Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Du har dessverre kjøpt katta i sekken!WRT54GS v4 kjører ikke Linux, så det er ikke mulig med tredjeparts firmware. 5554455[/snapback] Tror ikke det er korrekt. Se denne: Wiki Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Hmm, mulig jeg tar feil. Mener jeg har lest på forumet her at WRT54GS v4 ikke kjører Linux. Edit: DD-WRT er en meget bra firmware. Bruker den selv på min WRT54GS 1.1 Endret 5. februar 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
connect Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) kjører dd-wrt på en 54gs v4, så det er ikke noe problem. ellers kan du se på wrt54g.net edit: glemte å ta med versjonsnummeret... Endret 5. februar 2006 av connect Lenke til kommentar
ronnyenk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg prøvde DD-WRT på en v. 3.1 og da ble den veldig ustabil. Datt ut hele tiden med trådløst. Kjører nå Tarifa og den ser ut til å fungere bra. Det er vel bare den orginale firmwaren, med lagt til mulighet for å justere sendestyrken? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det er bare versjon 5.0 som ikke har Linux. Leser at det er en del som bruker DD-WRT firmware, selv bruker jeg Tarifa, som også kan justeres mht sendeeffekt. Så bruk en tredjeparts firmware ihvertfall, den originale skapte bare problemer på min v3.1. Lenke til kommentar
Magic Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Selv bruker jeg DD-WRT på min GS v4 og er kjempefornøyd. Stabilt og godt firmware med masse av muligheter... Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 DD-WRT her også, fungerer knall. V4 her foresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå