Gå til innhold

hvordan brenne flere dvd-filer på dvd-r?


Lab

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for hjelpen. dette funker fint. Men en ting jeg ikke fatter. Hvorfor blir filene så store. Jeg har xvid filmer jeg har gjort om til dvd-format. Noen av de er ikke på mer en ca 1,5gb, men når jeg bruker din beskrivelse blir de rundt 4gb. brenner jeg de som dvd-video i nero burning rom, beholder de størrelsen på ca 1,5gb. Hva er grunnen til dette? Da blir det jo ikke plass til flere på en plate likevell....

Lenke til kommentar
Takk for hjelpen. dette funker fint. Men en ting jeg ikke fatter. Hvorfor blir filene så store. Jeg har xvid filmer jeg har gjort om til dvd-format. Noen av de er ikke på mer en ca 1,5gb, men når jeg bruker din beskrivelse blir de rundt 4gb. brenner jeg de som dvd-video i nero burning rom, beholder de størrelsen på ca 1,5gb. Hva er grunnen til dette? Da blir det jo ikke plass til flere på en plate likevell....

5554330[/snapback]

 

Jeg vet ikke hvor lange disse "episodene" dine er. Men en dvd-plate du skal bruke i en dvd-spiller kan ikke inneholde mer enn 2 timer (120 min) med film om det er en standard 4,7 ett lags plate.

 

Ikke brukt den måten som du har fått beskrevet heller. Jeg har klart uten problemer å brenne noen episoder av serier på en og samme plate med vanlig nero 6.x. Bare brenne det som dvd video og legge til alle filene. Men må rename de som hører sammen da. så en bli feks x.1.1 - x.1.5 og neste x.2.1 - x-2-5 osv.

 

-Thelle-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...