jealei Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Hei jeg lurte om det er mulig og streame sør koranske nett tver på xbox? Endret 5. februar 2006 av jealei Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 så sant du eller noen andre har laget et fungerende python script til xbmc er det vel ingen grunn til at dette ikke skal fungere, søk litt rundt så får du se:) Lenke til kommentar
Toa Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Om du bruker programmer som PPLive, Sopcast etc på PC'en skal en kunne bruke xboxen til å vise bildene istedet for Windows Mediaplayer. Disse programmene lager jo en stream på en fast port, og da er det bare for xboxen å streame rett fra denne porten (fra ip-adressen til PC'en). Har selv sett på engelske ligakamper på xboxen streamet rett fra asiatiske tv-kanaler. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Noen som kanskje kan gi meg en beskrivelse av hva jeg trenger for å streame den ene gratis kanalen til big brother? Xboxen står i nettverket her, via en router Lenke til kommentar
jealei Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Hei Toa jeg hadde håpet på en sånn løsning som det er med nrk nett-tv Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 jeg vet det finnes et NRK script til XBMC, husker ikke hvor jeg fant det. Finnes mange enkle forklaringer på nettet, bare søke litt, eventuelt sjekke xbox-scene.org eller hjemmesidene og/eller wiki sidene til XBMC Lenke til kommentar
jealei Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 men jeg lurer på om det finner noe koreanske scripter til xbmc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå