Gå til innhold

Slutt å lek amerikanere med det emo crappet

Left Blank

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emo er knyttet til emotional. Følelser er en myk verdi som vi vil holde vekk fra samfunnet. Å holde emos vekk fra samfunnet minsker forekomsten av myke verdier. Dette er hvorfor jeg synes at alle med emo tendenser skal henges på offentlig plass, så kan samfunnet lære hvordan det skal være.

Forresten synes jeg det er dumt å gjøre motstant, vi hater emos, og vi hater ikke emos noe mindre av at de ber oss instendig om å slutte, fordi de er misforstått. Vi vet at emos tror de er misforstått, det er det de sutrer om hele tiden. Emos er ikke misforstått, de er irriterende, og må totalt destrueres.

Lenke til kommentar
Emo er knyttet til emotional. Følelser er en myk verdi som vi vil holde vekk fra samfunnet. Å holde emos vekk fra samfunnet minsker forekomsten av myke verdier. Dette er hvorfor jeg synes at alle med emo tendenser skal henges på offentlig plass, så kan samfunnet lære hvordan det skal være.

Forresten synes jeg det er dumt å gjøre motstant, vi hater emos, og vi hater ikke emos noe mindre av at de ber oss instendig om å slutte, fordi de er misforstått. Vi vet at emos tror de er misforstått, det er det de sutrer om hele tiden. Emos er ikke misforstått, de er irriterende, og må totalt destrueres.

5558790[/snapback]

Bleh. Det der var på pur faen var det ikke?

Lenke til kommentar

5558790[/snapback]

vell, nå er ikke noe av det der korrekt, men la oss forsette å misforstå for all del...

Guitar World har ikke peiling heller for den saks skyld

emo er hardcore, eller enda mer bestemt det er DIY punk/hardcore. emo miljøet, for å bruke slikt et ord er det samme som hardcore miljøet. skulle man tro noe annet er man feilinformert

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...