Gå til innhold

Slutt å lek amerikanere med det emo crappet

Left Blank

Anbefalte innlegg

Det der å hate på emo'er er så jævlig typisk.. Med en gang noe blir en trend i USA så følger norge etter som noen lap dogs.

PLES A

Akkurat det samme med skateboarding, pieces(tagging), nirvana, cola, men verst av alt "emo."

Btw "emo" høres teit ut når en nordmann sier det, og for et par år siden så visste ingen nordmenn hva emo var en gang, bare noe internett sprøyt som dukka opp for litt siden som ikke passer inn i norsk kultur en gang.

Ja og btw, alle norske emoer er wannabes, de har ikke innebygd det som trengs for å være emo.

Så ples

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(Kan hende eg blir offer for eit troll her, men eg berre må svare)

Oj.. Nokon med mykje sinne innabords eller? Luktar eg ein "emo"? :D

Du er ikkje akkurat ein fane når det gjeld å gå i front for anti-amerikaniseringa då. *host hark* lap dogs *host hark*

Og forresten, det ser SKIKKELEG teit ut når nokon skriv Btw.

Og kva er det med måten å skrive "please" på? Er det noko som er vanleg i emo-kulturar?

Lenke til kommentar

Ja ples a gutter, dere kanke gjoere som dem skumlingene paa andre siden av vannet, right? Herregud, det er amerikanisering, det er imperialisering, det er ondskap, verden gaar under, i morgen er dommedag, right? Du kanke hoere paa Amerikansk musikk lissom. Norske emoer har ikke innebygd det som skal til esse. Drikke amerikansk brus gaar heller ikke an, det er kapitalisme!

Dagens (sannsynligvis ukens eller aarets?) teiteste innlegg. Du drukner i egen drit her.

Og, jeg vet ikke om du har faatt det med deg, men kulturer forandrer seg. Det aa si at slike ting ikke passer inn i norsk kultur er bare teit, spesielt siden norsk kultur og amerikansk kultur er ganske likt. Se paa hvordan folk levde for 200 aar siden. Skal vi leve saann? Saa godt som alt som har skjedd etter den gang (og ganske mye foer og) kommer jo av utenlandsk paavirkning.

Og "btw", du er enda teitere enn emoene du klager paa.

Lenke til kommentar
det er fortsatt ingen normale mennesker som vet hva emo betyr og står for. bare en knippe internett horer som har lest tråden til haltan.

5554352[/snapback]

Unnskyld er du 39 år?

---

Jeg møtte en emosak på festen til Cun i går. Hun het Kathrine, men foretrakk navnet "Spike". :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...