appelsinbrus Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Kjøpte denne musa til brodern for et par dager siden. Fikk den på fredag og tenkte jeg skulle teste litt Call Of Duty med den. Motgang! Musa funker dritdårlig! Drivere er lagt inn og all ting, men likevel takler ikke musa at jeg beveger den fort. Er akkurat som om den henger seg fast hvis jeg beveger den fort til siden, men beveger jeg sakte så går det greit. Tenkte først det var bordet, så jeg testa med ei plexi-plate, men det funka ikke noe bedre. Noen tips til hva det kan være? Har selv ei Razer-mus og den funker knallbra på akkurat samme underlag, så er merkelig at Cooltek-en skulle funke så dårlig. Den er jo også faktisk 1600 dpi.. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 ingen av dere geeker som veit? Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 bømmper denne! noen må da vite. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Å endre underlaget til en plexiplate er ikke nødvendigvis bedre. Prøv en standard blå musmatte hvis du har det, eventuelt avinstaller driverne og se om det gjør musen mer stabil. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Har gjort begge deler og det hjalp ikke. Musa som er mongo..? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Høyst sannsynlig musen som er mongo da ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå