Gå til innhold

Nå er det nok!


Anbefalte innlegg

Har nå funnet ut at jeg er drit lei visse folk er på forumet. Det er greit at det er et forum og diskusjon oppstår, men jeg forstår da for faen meg ikke hvorfor dette skal tas så til de grader ut på person. Det er en liten mengde brukere her på forumet som bare er ute etter å lage faenskap. Et forum skal være et sted man skal sette opp en problemstilling for så å få svar på den, ikke et sted der man setter opp en problemstilling, for så å bli møtt med oppfordringen å ta selvmord. Synes nå at ledelsen av dette forumet bør ta et par kraftige tak i forhold til denne oppførselen. Jeg har nå den siste måneden opplevd å få spammet hele innboksen min på blink med emo, og forskjellig utsagn om at jeg bør ta livet av meg selv. Dere burde faen meg skamme dere! Dere har jo for faen meg ingen moralsk grense!

 

Siden moderator kommer til å stenge denne tråden utpå morgen dagen så håper jeg bare flest mulig får sett denne tråden. For den oppførselen noen her inne viser til personer, er så til de grader jævlig, at det er nok til at personer kan politianmeldes!

 

Nå kan jeg jo ikke engang rapportere en tråd uten å bli sett på som emo,attentionwhore eller bare stokk dum.

 

Inntil forumet fikser på den mengden av brukere som tror dette er en lekeplass, HADE!

Endret av Rxj0n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for deg, ja..

 

Forresten: Det har kanskje ikke falt deg inn at disse forumbrukerene faktisk bare tuller? Tar man alt så kjempeseriøst hele tiden, så skal man være bra sint, lei seg, glad, irritert og forbanna iløpet av en dag. Som HalTan sier, selvironi er et must både på internett og i virkeligheten.

 

Have fun!

Endret av christer-R
Lenke til kommentar

det er mye trolling her på forumet, ingen tvil om det. noen ganger blir det litt i meste laget, ja, men du burde ikke ta det seriøst og personlig. men om noen sier du burde ta livet av deg selv så er det å krysse en gylden grense og forumstyret burde kanskje reagere. eller var det på blink?

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg vært så lenge medlem på dette forumet, har da lest en god del poster. Og det er spesielt 2 personer som virker totalt uintelligente og frekke, og da mener jeg HalTan og LarsP.

 

(Håper ikke dette er personangrep, men isåfall er det forskjells behandling på forumet. For det de har skrevet til andre virker veldig nedsettende, uansett om det var ment som såkalt "tull").

Lenke til kommentar
Dessuten er det noe slags popularitetsgreier.

5554362[/snapback]

mhm, virker veldig som om det for noen handler mer om å skrive komiske ting som andre skal qoute og le av, enn å skrive meningsfylte innlegg

 

edit:

uintelligente er nok ingen av de, tverdt imot, de er bare, som jeg skrev over her, veldig glad i å få oppmerksomhet for innleggene sine og skriver da ofte litt på kanten ting som er ment morsomt på andres bekostning. og det fungerer, da mange allerede idoliserer lars som om han var gud selv. noe jeg må si er litt trist ;)

de prøver vel sårt å bli den neste øyvind dahle

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Ikke for å ta noen i forsvar her, men begge to sitter inne med store mengder kunskap.

 

Problemet er at de er store i ord, liten på jord sånn som de fleste her..

Dessuten er det noe slags popularitetsgreier.

5554362[/snapback]

 

Da syns jeg det er på tide at de tar seg selv et tak i nakkeskinnet, for hos meg får ingen respekt før de gjør seg fortjent til det.

 

Så kanskje er det snakk om popularitet.

Vell, hvis man er opptatt av å være populær på nettet hvor ingen kjenner deg i virkeligheten, er man bare barnslig, dum og usosial. Hvis man har et slikt behov på nettet, da tror jeg det er noe disse menneskene mangler i den virkelige verden. Det eneste stedet de kan være store er på nettet, når de går ut av døren så er de den personen som alltid er under alle de andre.

 

Takker for den tanken. Den fikk meg til å tenke over hvor patetiske disse er :)

Lenke til kommentar
Forresten: Det har kanskje ikke falt deg inn at disse forumbrukerene faktisk bare tuller? Tar man alt så kjempeseriøst hele tiden, så skal man være bra sint, lei seg, glad, irritert og forbanna iløpet av en dag. Som HalTan sier, selvironi er et must både på internett og i virkeligheten.

5553989[/snapback]

Oja, bare tuller de?! da går det sikkert bra, er ikke det spor irriterende når de bare tuller ^^

Lenke til kommentar

Det virker da som om folk får den hjelpen de trenger når de spør på hjelp i andre kategorier. Men kommer du innom OT-baren så burde du ikke ta deg selv så veldig høytidlig. Dette er jo en søppelkategori, dvs tull/kødd/morostuff osv, sier ikke det nok? Blir du flamma på blink er vel det en sak for blinksjefene, blir du flamma på PM her så si i fra til de høyere makter.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...