Gå til innhold

og være homo i visse land ulovlig?!

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Vel, å ha følelser for noe, og ha sex med noen er to forskjellige ting. Det er mange homofile mennesker her i verden, en god del av disse har barn. Så det å være homofil hindrer deg ikke fra å føre genene videre.

5562239[/snapback]

Så hva ville du sakt vis noen nektet deg i å ha sex.

De kan jo gjøre hva de vil. Det skader ingen, så de burde få lov til å gjøre hva de vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy søren, dette burde Norge gripe inn i! Nulltoleranse for homofobi!

I mange arabiske land straffer man også homofile med hundre piskeslag. Grusomt :(

Lenke til kommentar
Når jeg leser artikkelen du linker til gjør det meg litt irritert.

Jeg har et par homofole venner, og hva de mener om dette gjenstår jo å se.

MEN; hvorfor henger de ut folk på den måten?

Jeg er sikker på at homofili er like vanlig som hetro.

Og bare mannfolk? er det liksom greit at jenter har sex med hverandre da eller?

5553898[/snapback]

Slike regler er laget av menn, og derfor fokuseres det som oftest kun på mannlig homofili, siden kvinnelig homofili virker opphissende og attraktivt for mannen.

Om to menn har sex i Saudi-Arabia blir de vel utestengt fra samfunnet og piseslag osv. Om to kvinner har sex, blir blir det bare blåst bort, for det gjør vel egentlig ingenting.

Disse argumentene ble faktisk brukt i en homodebatt i klassen min. Nesten alle guttene (11/15 eller noe) mente at homofili ikke var greit. Da vi fire guttene som synteshomofili var greit spurte hvorfor de ikke respekterte homofile fikk vi svar som "æsj, jeg respekterer ikke menn med pikk i rompa", "to menn som kysser er ekkelt", "menn ble skapt for å pule, ikke for å bli pult"(ordrett(!)) og "pikksleikere havner i helvete".

Da vi spurte hvorfor de bare fokuserte på mannlig homofili, svarte de "to menn som kysser er ekkelt, to damer som kysser er greit, liksom...", "når to kvinner har sex er de ikke "inni" hverandre, så det foregår ikke noe ulovlig" og "det er jo bare digg å se på to jenter som kliner".

Ble inmari skuffa over guttene i klassen min. Veldig skuffa. Alle som sa homofili var greit, ble bare anklaget for å være homo selv.

Faen, dette må ta slutt.

Lenke til kommentar

Få land er like homsevennlige Norge. Stort sett hele afrika, unntagen sør-afrika har regler mot homofili. De som ikke har regler mot har ofte heller ikke regler mot diskriminering. Mange land som Irak, Mauritania, Sudan osv. henger og skyter homser. Også Usa har/har hatt regler mot homofili.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...