Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Link hvordan kan et land med lover som dette være mulig? ulovlig å være homo og kan straffes opp til 5 år med fengsel det kaller man frihet og etter de 5 åra så man vel straffes med 5 år til for man er vel fortsatt homo! slike land burde boikottes og slike mennesker vel, burde ikke slippe inn i norge med en slik oppfatning. ikke at jeg er homo men jeg er en tilhenger av frihet og for å ikke nevne den syke mannen som nå styrer Iran, minner meg om hitler mener israel burde utslettes og at holocoust aldri fant sted og han kansellerer alle avtaler med land som har trykket tegninger av profeten! gjør vestlige filmer og musikk ulovlig og sender landet rett inn i steinalderen hva som er vits med at iran kansellerer avtaler med oss skjønner jeg ikke, de har vel mest bruk for slike avtaler og om ikke lenge så blir Iran sikkert boikotta av den vestlige verden pga atomkrisen uansett. behandler kvinner som dyr ja slike mennesker har jeg liten sans for hmmm lurer på om iran blir invadert på samme måte som irak Endret 5. februar 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Don Basmoen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Når jeg leser artikkelen du linker til gjør det meg litt irritert. Jeg har et par homofole venner, og hva de mener om dette gjenstår jo å se. MEN; hvorfor henger de ut folk på den måten? Jeg er sikker på at homofili er like vanlig som hetro. Og bare mannfolk? er det liksom greit at jenter har sex med hverandre da eller? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det er ikke mange årene siden "homsing" var forbudt i Texas. Det ble vel først lovlig i 2003. Lenke til kommentar
easypwn Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Er vel mindre enn et år siden to mindreårige homser ble hengt offentlig i Iran. Noe som fortsatt praktiseres. Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Er fortsatt land der homofili er ulovlig, tror det er mange, og i noen praktiseres det dødstraff. Homofili er fortsatt ulovlig i flere stater i USA Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det har vel vært ulovlig å være homo her i Norge om jeg ikke tar het feil. Men ingen som var så nøye på det, så ble vel ikkeno straff ut av det. Men er hvertfall ikke slikt nå. Jævlig dårlig å bli drept for å være homo bare. Syke syke folk.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det er ikke mange årene siden "homsing" var forbudt i Texas. Det ble vel først lovlig i 2003. 5555115[/snapback] Fortsatt en del stater i USA som har lovparagafer mot sodomi, som dermed hemmer "homsers lovlige rett til seksuell utfoldelse"... Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Det er ikke mange årene siden "homsing" var forbudt i Texas. Det ble vel først lovlig i 2003. 5555115[/snapback] Fortsatt en del stater i USA som har lovparagafer mot sodomi, som dermed hemmer "homsers lovlige rett til seksuell utfoldelse"... 5556767[/snapback] Jeg tror anti-homoseksuelle lover ble ugyldiggjort av The Supreme Court i 2003, Lawrence v. Texas, og at ingen av Amerikas femti stater eller Puerto Rico har lover som forbyr sodomi per dags dato. Edit: rettet grov feil Endret 5. februar 2006 av Snillingen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Trodde blandt annet alabama og noen andre sørstater fortsatt hadde dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Supreme Court strikes down Texas sodomy law Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Burde de ikke også oppdatere lover som dette? :!: "The only acceptable sexual position in Washington, D.C. is the missionary position. Any other sexual position is considered illegal." "In Michigan a woman isn't allowed to cut her own hair without her husband's permission." "In Romboch, Virginia, it is illegal to engage in sexual activity with the lights on." "In the state of Utah, sex with an animal—unless performed for profit—is not considered sodomy and therefore is legal." "In the state of Washington there is a law against having sex with a virgin under any circumstances (including the wedding night)." "Sodomy laws have been repealed—or are ignored—in most states, but not Georgia, where a man was sentenced to five years in prison for engaging in oral sex. With his wife. With her consent. In their home." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Burde de ikke også oppdatere lover som dette? :!: 5557485[/snapback] Nå er jeg mildt sagt litt usikker på sannhetsgehalten i sitatene over... Wikipedia har for øvrig en lettfattelig oversikt over hvordan forskjellige land forholder seg til homofili: http://en.wikipedia.org/wiki/homosexuality_laws_of_the_world Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Til og med relativt oppegående afrikanske land som Tunisia, Namibia, Kenya og Tanzania har regler mot homofili. Er vel egentlig kun Sør-Afrika som har regler mot diskrimminering av homser i Afrika så vidt jeg vet. Mauritania og Sudan har dødsstraff for homofili. Lenke til kommentar
hwfreak Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jeg mener homofili er skittent, men å stigmatisere homser slik det fremgår i artikkelen tar jeg avstand fra. Endret 5. februar 2006 av hwfreak Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det har vel vært ulovlig å være homo her i Norge om jeg ikke tar het feil. Men ingen som var så nøye på det, så ble vel ikkeno straff ut av det. Men er hvertfall ikke slikt nå. Jævlig dårlig å bli drept for å være homo bare. Syke syke folk.... 5555754[/snapback] det var vel ulovlig frem til 60 tallet eller no sånt trur jeg, mener å huske det. Å være homo er ikke naturlig, det er en feil som skjer med noen mennesker, hadde det være naturlig så hadde ikke mennesket eksistert, for hele meningen med vårt liv er jo at vi skal formere oss, noe homofile mennesker ikke kan gjøre. De kan ingenting for det, og det må være utrolig vanskelig for dem å være forskjellig fra omtrent alle andre. Jeg støtter homofile mennesker i deres kamp for at de skal få rettigheter som alle andre, men jeg syns de har veldig lett for å syte over småting bare for å få blest rundt sine saker. yea yea.. enough OT Lenke til kommentar
hwfreak Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Det har vel vært ulovlig å være homo her i Norge om jeg ikke tar het feil. Men ingen som var så nøye på det, så ble vel ikkeno straff ut av det. Men er hvertfall ikke slikt nå. Jævlig dårlig å bli drept for å være homo bare. Syke syke folk.... 5555754[/snapback] Å være homo er ikke naturlig, det er en feil som skjer med noen mennesker, hadde det være naturlig så hadde ikke mennesket eksistert, for hele meningen med vårt liv er jo at vi skal formere oss, noe homofile mennesker ikke kan gjøre. 5559186[/snapback] enig. Endret 6. februar 2006 av hwfreak Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 enig. 5559220[/snapback] La nå folk være homo, jorda er ikke underbefolka akkurat. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Det har vel vært ulovlig å være homo her i Norge om jeg ikke tar het feil. Men ingen som var så nøye på det, så ble vel ikkeno straff ut av det. Men er hvertfall ikke slikt nå. Jævlig dårlig å bli drept for å være homo bare. Syke syke folk.... 5555754[/snapback] det var vel ulovlig frem til 60 tallet eller no sånt trur jeg, mener å huske det. Å være homo er ikke naturlig, det er en feil som skjer med noen mennesker, hadde det være naturlig så hadde ikke mennesket eksistert, for hele meningen med vårt liv er jo at vi skal formere oss, noe homofile mennesker ikke kan gjøre. De kan ingenting for det, og det må være utrolig vanskelig for dem å være forskjellig fra omtrent alle andre. Jeg støtter homofile mennesker i deres kamp for at de skal få rettigheter som alle andre, men jeg syns de har veldig lett for å syte over småting bare for å få blest rundt sine saker. yea yea.. enough OT 5559186[/snapback] Med den logikken der kan man si at det er unaturlig å være jente siden det ikke hadde vært mennesker på jorden om alle var jenter eller at alle som ikke får barn er unaturlige. Det er rimelig å annta at homofili er naturlig siden det finnes i homofili i dyreverdenen, det er dokumentert homofil adferd blant 450 dyrearter. Alle er forskjellige og man kan ikke definere et levesett som unaturlig bare fordi flertallet ikke lever sånn. Edit: homofili ble vel først i 1972 avkriminaliser i Norge Endret 6. februar 2006 av Snillingen Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 For ikke å glemme Vallas favoritt; Kuba. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det har vel vært ulovlig å være homo her i Norge om jeg ikke tar het feil. Men ingen som var så nøye på det, så ble vel ikkeno straff ut av det. Men er hvertfall ikke slikt nå. Jævlig dårlig å bli drept for å være homo bare. Syke syke folk.... 5555754[/snapback] Å være homo er ikke naturlig, det er en feil som skjer med noen mennesker, hadde det være naturlig så hadde ikke mennesket eksistert, for hele meningen med vårt liv er jo at vi skal formere oss, noe homofile mennesker ikke kan gjøre. 5559186[/snapback] enig. 5559220[/snapback] Vel, å ha følelser for noe, og ha sex med noen er to forskjellige ting. Det er mange homofile mennesker her i verden, en god del av disse har barn. Så det å være homofil hindrer deg ikke fra å føre genene videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå