Hallomann Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei ! jeg har et problem.. når jeg kjører msn og skype samtidlig så jobber cpuen min i 100%... ca. 80% på msn hele tiden:S noen som har noen tips til hva jeg kan gjør? Mvh Hallomann Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Har du prøvd å starte programmet, eventuellt maskina på nytt? Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Ja ..prøvde d nå.. når jeg restarta så gikk d tilbake cpu ytelsen tilbake til normalen.. men syns d er litt rart at msn skal ta så mye ytelse fra en Amd 3500+ Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det er en bugg.. en annen fyr som også starta en tråd om dette for noen dager siden... Allt du må gjøre er å restarte selve msn programmet. Plagsomt med bug Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Typisk micosoft. Har vært slik her også, plagsomt når man ikke er klar over hva som skjer. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg har aldri opplevd dette problemet.. Jeg har versjon 7.5 av msn messenger.. Hvilken versjon har dere med bugg? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ja ..prøvde d nå.. når jeg restarta så gikk d tilbake cpu ytelsen tilbake til normalen.. men syns d er litt rart at msn skal ta så mye ytelse fra en Amd 3500+ 5553680[/snapback] Normalt sett skal programmet være null problem for den prosessoren. Det er en bugg.. en annen fyr som også starta en tråd om dette for noen dager siden... Allt du må gjøre er å restarte selve msn programmet. Plagsomt med bug 5554179[/snapback] Ja jeg synest jeg leste det et sted. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Har dere nylig oppdatert til den nyeste versjonen av 7.5? At problemet dukker opp hos folk rett etter oppdateringen av MSN 7.5 er vel ingen tilfeldighet. Tydelig at det er litt forhastet koding i nyeste versjon av MSN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå