rvenes Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Prøvde og koble mitt Logitech Dinovo tastatur til min Imate Sp5 mobiltelefon. Det fungerte fint det! Skal ikkje bli noken sinke på SMS skriving nå nei. Kanskje dette faktisk kunne vore ein ide for noken firmaer, lage sammenrullbart bluetooth tastatur. Må jo seff ikkje være alt for stort slik at man kan ta det med seg. Prøvde og koble til Dinovo mediapaden også, det funka fint, har ikkje testa med musa enda, men reknar med det ikkje går! Skal teste litt seinere. Edit: skribepeil Endret 5. februar 2006 av Cornel Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Blir noe annet å være på messenger mobile også da ja Dette Nokia-tastaturet er heller ikke så stort i sammenslått tilstand. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Dette må testes! Men kan vel ikke være tilkoblet både PC og mobil samtidig? Edit: Da var det testet og det fungerte jo glimrende Nå blir det jo til at jeg tar med meg tastaturet under armen når jeg skal ut Eneste som fungerte dårlig var ÆØÅ - er det bare hos meg det feiler? Er tydeligvis lagt opp til amerikansk layout, og finner ingen plass å endre det. Er en Qtek 9100 pocket pc jeg testet på forresten. Endret 7. februar 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå