ErlendRU Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Har en mappe med masse filmer (som ligger i mapper) i forskjellige sjangre .. Jeg vil gjerne dele opp mappen i forskjellige sjangre, dvs. action, komedie osv.. Det går ann å dele opp mappen etter første bokstaven i filnavnet har jeg sett, slik at det blir en strek mellom A og B osv. slik vil jeg ha det! Bare etter sjangre! Går dette ann? Håper dere skjønner hva jeg mener. Edit: Selvfølgelig rett etter å ha laget denne tråden greide jeg det på en måte. Jeg tok "ordne ikoner etter --> sjanger" og "vis i grupper" , men nå havna alle mappene under "uspesifisert" da. Hvordan kan jeg spesifisere hvilken sjanger mappen er i? Hvis dette går ann da Endret 5. februar 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 *bumP* Ingen? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Veit det er over en måneder gammel tråd, men absolutt ingen som har forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå