Templar Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Hei.. topic sier alt. Noen hatt lignene erfaring med QUad eller posten? Hilsen, Lenke til kommentar
Snask Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 er det lenge siden du har bestilt varen? posten oppdaterer ikke den sendingsoversikten før på kvelden. det står i mailen som blir sendt fra quad. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 EN UKE og 2 pakker.. opplever dette som bare ett tull fra Quad.. veldig skuffet.. håper at jeg er den ene.. vi får se. Hilsen, Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Ville vel i første om gang sendt dem en epost eller ring dem og hørt... Er vel det aller beste... (ikke et supert tips, men) Lenke til kommentar
Templar Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 hei.. Ser ut som posten tulte hele greien opp.. Quad.no er til at støle på.. Merkilig greier at jeg fikk ikke pakkene men som jeg sa.. http://www.quad.no gjorde jobben sinn bra og jeg anbefaler dem. Sånn tull med posten er utrolig, jeg virkileg trodde at de var at kødde med meg men de har vært ærliege hele veien. Hilsen, Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Og så var det det med r-e-t-t-s-k-r-i-v-n-i-n-g da... Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Den 2002-09-16 18:27, skrev tunefish:Og så var det det med r-e-t-t-s-k-r-i-v-n-i-n-g da... Er du sikker på at han er norsk, da? Kan være mange grunner til at rettskrivinga hans, ikke er like god som din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå