Jonulf Skrevet 4. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Hei! Jeg har tenkt å være med på WZ17 og tenkte å joine BF2 compoen. Jeg og en kompis er med, men vi er bare to. Derfor trenger vi tre til. Hvis noen skal til WZ17 og har tenkt å delta i BF2 compoen, men ennå ikke er med i et lag er det bare å sende PM. Nr.2 på laget var med på laget som kom på andre plass forrige WZ og jeg har selv litt skills. Er du intr. send en PM eller snakk med meg på MSN. Endret 5. februar 2006 av Jonulf Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Er det ingen som kunne tenkt seg å være med? Lenke til kommentar
futti Skrevet 8. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2006 Vil nå ikke si at det å komme på andre plass sist WZ var noen veldig stor bragd. Men tilbake til innlegget ditt. Er det ikke en tanke å legge opp en slik tråd på WarpCrew-forumet under warpzone 17? Tror du treffere flere som skal på WZ17 der inne. http://forum.warpcrew.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå