Anonym5656 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Noen som har et script der man reserverer en sitteplass til f.eks LAN? Endret 5. februar 2006 av Gakkakk Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Tror du kanskje bør søke i forumet først. Har vel sett minst 10 tråder om sakke spørsmålet. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Tror du kanskje bør søke i forumet først. Har vel sett minst 10 tråder om sakke spørsmålet.5553274[/snapback] Sant det, men samtidig kan jeg ikke huske at noen faktisk har funnet et bra system. Har googlet litt, men det var faktisk ikke så mye bra å finne. Ville tatt en titt på dette, eventuelt dette om du bruker Mambo fra før, eller er villig til å sette det opp. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Tror du kanskje bør søke i forumet først. Har vel sett minst 10 tråder om sakke spørsmålet.5553274[/snapback] Sant det, men samtidig kan jeg ikke huske at noen faktisk har funnet et bra system. Har googlet litt, men det var faktisk ikke så mye bra å finne. Ville tatt en titt på dette, eventuelt dette om du bruker Mambo fra før, eller er villig til å sette det opp. 5554478[/snapback] tok en titt på den siste, men har står det "load mylansite2.sql in your database". Hva vil det si? hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Gå inn på phpmyadmin og kjør mylansite.sql der Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Se her : http://www.webforumet.net/viewtopic.php?t=...der=asc&start=0 Vegard Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 I teorien burde ikke et slikt system være for vanskelig, men jeg har ikke nok kunnskap til å lage det alene da. Men det finnes vel mye som er vanskeligere å lage? Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Om lanet vil så koster det ikke mer en 500 kr og få laget et slik, TH-lan som jeg var med og arangsjere for 3 uker siden gjorde det. Vi var storfornøyde <3 det includerte design av siden også, påmeldingsystem osv osv til 500 =) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Kanskje lurt å gi info om hvem som lager det for den prisen. Syns det var utrolig lav pris for noe sånt. Lenke til kommentar
ramvi Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja, vedkommende må ha hatt noe ferdig og satt det sammen på en time. 500 kr timen er bra da Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Vi fikk Stephen Fenne til og lage det =) Han som står bak www.fettnerd.org =) Tror du kan lese om jobbene hans eller noe slikt på www.shrty.net Vel i følge han hadde han aldri laget plassreservering før, så det var en utfordring, men han klarte det jo bra Lenke til kommentar
Peer6548 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 jeg har problemere med mylansite problemet er bare når jeg har skrevet inn alle configurasjonene på setup området db_user db_host osv når jeg da skal teste configurasjonene får jeg feil melding men istedet for å bruke fredrikk_com så bruker den fredrikk.com fredrikk er kun et eksempel men altså den bruker . istedet for _ hjelllp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå